مشهد- معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیرماه امسال نهایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره ارزیابی‌اش نسبت به احتمال رای‌آوری آقامیری در مجلس عنوان کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت و باید ابتدا آقای آقامیری برنامه‌های خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کند تا به شکل دقیق مورد بررسی اعضا قرار گیرد.
مشهد _ معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود تا سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیر ماه امسال نهایی شود.
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
با حذف تیم ملی فوتبال انگلیس چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
فرانسه در روز شنبه و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف انگلیس خواهد رفت و به گفته پاتریس اورا هرکه در این بازی پیروز شود قهرمان تورنمنت خواهد شد.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، معتقد است اینتر می تواند حداقل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.
طبق پیش‌بینی مؤسسه اپتا که به صورت تخصصی فوتبال را از نظر آماری مورد بررسی قرار می‌دهد، تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه B تیم آخر خواهد شد و یک بار دیگر از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز خواهد ماند.
مهرداد محمدی با حضور در شبکه الکاس، پیش بینی کرد که ایران تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند.
دو خبرنگار نشریه اتلتیک، پیش بینی خود از فهرست نهایی آمریکا برای حضور در جام جهانی را منتشر کرده اند.
آرژانتین در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ پرتغال را که از سد انگلیس در مرحله نیمه نهایی عبور کرده است، شکست می‌دهد.
وبسایت اسپورتینگ نیوز در گزارشی لیست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر را پیش‌بینی کرد.
وبسایت اسپورتینگ نیوز در گزارشی لیست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر را پیش‌بینی کرد.
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.
یک تحلیلگر سیاست خارجی در پیش‌بینی خود از مفاد پاسخ امریکا، می‌گوید که سخنگویان وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از ارائه توضیحی به تصریح یا تلویح راجع به مفاد پاسخ آمریکا خودداری کرده‌اند. اما اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، می‌تواند به این معنی باشد که پاسخ تفصیلی و مشتمل بر موارد مثبت و منفی است. در این اواخر برخی مقامات آمریکایی بدون ذکر نام گفته‌اند که بخش عمده مفاد پاسخ ایران به متن "نهایی" در مورد رفع انواع تحریم‌ها و جدول زمانی مربوطه و نیز تضمین‌ها بوده است. این در حالی است که سخنگویان آمریکایی همچنان با تاکید بر اینکه تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران موضوع برجام است و نه تحریم‌های دیگر، به تصریح یا تلویح مدعی می‌شوند که ایران خواستار رفع برخی دیگر از تحریم‌هاست.
سخنگوی دولت گفت: باید پیشنهاد افزایش حقوق مراحل نهایی خود را طی کند تا امکان اجرایی شدن آن فراهم شود؛ پیش‌بینی ما این است تا پایان ماه آینده این موضوع فراهم شود.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ