دعوای لفظی گل‌محمدی و علوی در پایان بازی جنجالی بین فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
کلیپ خندهدار و باحال از دعوای جالب چند گربه بر سر غذا را ببینید.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
ویدیویی از درگیری بین دو گربه در خیابان منتشر شده که یک شهروند ترکیه‌ای با قرار گرفتن در بین آن‌ها به گفتگو با گربه‌ها می‌پردازد و به شیوه خود به این درگیری پایان می‌دهد. منبع: خبرآنلاین
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
یک پلنگ جوان که متوجه شده بود، مادرش یک بچه ایمپالا را شکار کرده است. با ایجاد یک دعوای ساختگی روی درخت، لاشه را به سرقت برد. البته ماده پلنگ هم قصد نداشت که وارد جدال با فرزندش شود، به همین خاطر اجازه داد تا پلنگ جوان لاشه را با خود ببرد.
خودروهای سفارش عربستان در اتفاقی جالب توسط کمپانی تولیدکننده، آپشن دعای سفر مجهز هستند.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: اختلاف شخصی و طایفه‌ای عامل نزاع دسته جمعی در مقابل دادگستری اهر بود. در این بین ۲۱ نفر بازداشت شده‌اند.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
حجاج مراکشی پیش از رویارویی تیم ملی مراکش مقابل تیم ملی فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل کعبه برای تیم ملی خود دعا کردند.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.»
در حالی که وزیر کشور ترکیه در جریان مذاکرات بودجه در پارلمان با مخالفان در حال بحث و جدل بود، دستیارش که در کنار او نشسته و در حال خوردن چای و کیک است سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ