اصفهان- نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی گفت: کارت اعتباری خرید محصولات صنایع‌دستی در نمایشگاه ملی اصفهان ارائه می‌شود.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
رویداد بومی سازی محصولات شبکه ملی اطلاعات به مدت یک روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
شرکت اسنا نوآوری‌های خود را در نخستین نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان اصفهان معرفی کرد.
شرکت اسنا نوآوری‌های خود را در نخستین نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان اصفهان معرفی کرد.
به زودی نمایشگاه موزه‌ای ایران و چین در شهر شی آن توسط موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از ۴۰ نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، ثبت نام رقابت ملی پهپادها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آغاز شد.
سرمربی گل‌گهر با حضور در نمایشگاه کتاب گل‌گهر در بین سیرجانی‌ها حاضر شد.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
اهواز- در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، لوح ثبت شهر ملی حصیربافی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهردار رفیع اهدا شد.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گفت: برپایی این نمایشگاه مانند برپایی جشنواره غذا و فست‌فود نیست.
نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج، با هدف ارائه فناوری‌های نوین و هم‌افزایی در تحقق زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد.
رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: امسال غرفه ویژه ای در نمایشگاه هفته پژوهش، مختص موضوعات خاص شامل هوش مصنوعی، کوانتوم، متاورس و غیره در نظر گرفته‌ایم.
سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه 30 آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.
ثبت‌نام در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی تا ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ تمدید شد.
ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآوده‌های طبیعی و طب سنتی ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.
ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآوده‌های طبیعی و طب سنتی ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.
یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2022 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.
دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس با عنوان «قاب اربعین» در گالری فکه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ