رویداد بومی سازی محصولات شبکه ملی اطلاعات به مدت یک روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
در این گزارش نگاهی به نسل جدید فناوری ربات در نمایشگاه رباتیک سوئیس ررا می بینید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
بیش از 400 شرکت فناوری گرد هم آمدند تا محصولات خود را در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی در شانگهای به نمایش بگذارند.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت:دانشمندان ما توانستند با بسیاری از مشکلات مانند دانش هسته ای و نظامی و... این دانش در کشور را بومی کنند.
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران قرار است ۹۲ مورد تأسیسات گردشگری در پایتخت نیز افتتاح شود برخی از این تاسیسات شامل نمازخانه، واحد بوم گردی و بیشتر آنها دفاتر خدمات مسافرتی است.
در بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش، چندین محصول فناورانه رونمایی شد که از مهمترین آن ها می توان به پهپادهای دانشگاه خواجه نصیر، کپسول سرنشین دار و دستگاه اکسیژن ساز سخنگو اشاره کرد.
نمایشگاه تخصصی توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی امروز برگزار شد.
دانشجویان فلسطینی در دانشگاه بیرزیت رام الله (مرکز کرانه باختری) با ایجاد یک نمایشگاه، رنگ و بوی مقاومت را به این دانشگاه بخشیدند.
نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ شهریور به منظور بازدید قطعه سازان داخلی برگزار می‌شود.
کتاب «تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق» نوشته حسین علایی که توسط انتشارات مرز و بوم و از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده، به چاپ سوم رسید و این چاپ از کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ