سرمربی گل‌گهر با حضور در نمایشگاه کتاب گل‌گهر در بین سیرجانی‌ها حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر کرامنیک روس به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی شطرنج ایران در نظر گرفته شده است.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر که گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اکوادور انتخاب شد.
ساکت الهامی گفت: در مقطع فعلی دوست ندارم سرمربی تیم ملی شوم، چون قصد دارم در رده باشگاهی کار کنم.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون اکوادور برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده است.
به خودم ایمان دارم و اگر سرمربی تیم ملی شوم، کره را در سئول می‌زنم، ژاپن را در توکیو می‌زنم و چین را در پکن و عربستان را در ریاض!
کارلوس کاتانو معروف به کاپیتان دونگا، ستاره بزرگ برزیل و سرمربی تیم ملی این کشور در سال‌ های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ جدید ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران است.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست 7 نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
نام ساکت الهامی به عنوان یکی از 7 گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است.
فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه‌ای محرمانه به ۵ مربی از آن‌ها برای حضور در تیم ملی برنامه خواست.
شش گزینه ایرانی هدایت تیم ملی امید
وحید هلیل‌هودزیچ، سرمربی سابق مراکش گزینه هدایت برزیل است.
نشریه آ.اس مدعی شد احتمال حضور پاکو خمس، سرمربی 52 ساله تراکتور روی نیمکت تیم ملی ایران وجود دارد.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
با شکست تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی قطر، انتقادها از کی‌روش بالا گرفته و حالا گفته می‌شود هیات رئیسه فدراسیون خواهان قطع همکاری با مرد پرتغالی است‌. روزنامه صبح ایران هشت گزینه سرشناس خارجی برای سرمربیگری تیم ملی را پیشنهاد داده است
ممکن است هانسی فلیک به زودی از تیم ملی آلمان جدا شده و توماس توخل سرمربی ژرمن ها شود.
اگرچه قرارداد سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو به پایان رسیده اما وی همچنان گزینه اصلی برای این تیم و قرار گرفتن در راس آن است.
اگرچه قرارداد سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو به پایان رسیده اما وی همچنان گزینه اصلی برای این تیم و قرار گرفتن در راس آن است.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ