رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام پس از دیدار فولاد - الفیصلی و برد تیم سابقش تاکنون به دور از اتفاقات فوتبالی ‌بوده است.
بایدن ادامه داد: اعضای کنگره می‌دانند که نکول بدهی برای اقتصاد و مردم آمریکا فاجعه بار خواهد بود. روسای کنگره موافق هستند که باید با هم کار کنیم زیرا چاره دیگری وجود ندارد.
مجتبی گلیج با وجود کسب مدال برنز و پیروزی با امتیاز عالی در دیدار رده بندی، از عملکرد خود در مسابقات آسیایی رضایت نداشت.
سیاوش یزدانی در نیمه نخست دیدار برابر پرسپولیس، فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد.
نماد باشگاه سپاهان در بازی دوستانه با زنیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
کاپیتان اسبق تیم ملی زنان فرانسه می گوید که خطایی روی طارمی رخ نداد و تصمیم متئو لاهوز صحیح بود.
کاخ سفید، ترامپ را به خاطر دیدار با برتری طلبان سفیدپوست محکوم کرد.
«ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامۀ فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنارـ هانری لوی، نویسندۀ فرانسوی و چهرۀ رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.»
روحیه و انگیزه بازیکنان تیم ملی ایران قبل از بازی با ولز نسبت به دیدار قبلی با انگلیس کاملاً وضوح دارد.
مهدی تاج امروز با چهره‌ای شاداب از نزدیک تمرین ملی‌پوشان ایران را زیر نظر گرفت.
یورگن کلینزمن و چا دوری اسطوره های فوتبال آلمان و کره جنوبی دیدار ایران و انگلیس را کارشناسی می‌کنند.
سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید این تیم در دیدار با اکوادور یک روز تاریخی و بزرگ را رقم خواهد زد.
رئیس جمهور فرانسه در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه تهران، با ملتهب جلوه دادن شرایط سیاسی داخل ایران، مدعی شد که در این شرایط، فعلا جایی برای ادامه مذاکرات احیای برجام وجود ندارد!
سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
محمد نوری برای اولین بار در کسوت مربی پای به دیدار مقابل استقلال می‌گذارد.
تصویری از یورگن کلوپ پیش از دیدار آرسنال لیورپول منتشر شده که البته شاید شیطنت سرمربی لیورپول هم در وایرال شدن آن دخیل باشد.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
در دیدار دیدنی فولاد و تراکتور، جیمی جامپی برای حمایت از وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد که چهره او برای برخی از کاربران فضای مجازی آشنا بود.
تیم فوتبال استقلال که در نخستین گام سه امتیاز حساس را از دست داد، دومین دیدار در لیگ بیست و دوم را برابر تیمی انجام خواهد داد که چندین سال از حضورش در لیگ برتر گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ