با بزرگان و شیوخ و سران قبایل نشستی داشتیم که قرار بر این شد افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراکز انتظامی بدهند در غیر این صورت تحت تعقیب قرار خواهند گرفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: معاندان و افرادی که قصد هنجار شکنی علیه امنیت مرد را دارند بدانند که خط قرمز پلیس هنجار شکنی و سلب امنیت مردم است.
فرمانده فراجا با اشاره به بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس گفت: طرح عفاف و حجاب ادامه دارد.
فرمانده فراجا با اشاره به بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس گفت: طرح عفاف و حجاب ادامه دارد.
فرمانده فراجا با بیان اینکه حفظ و ارتقاء شأن پرسنل فراجا یکی از مأموریت‌هایی است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: پلیس برای مردم، خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است.
ری- فرمانده انتظامی تهران بزرگ خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد باسارقان و موادفروشان تاکید کرد.
اهواز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس تکیه‌گاه و خادم مردم است و آنچه آنها را ناراحت می‌کند و غیرقانونی است، خط قرمز ما به شمار می‌رود.
فرانسه در پی شدت یافتن اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور اعزام کرد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه ای دارند.
تصاویری از حمله شدید پلیس فرانسه به مردم و خبرنگاران در راهپیمایی علیه سیاست های مکرون را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اعلام کرد مردم می‌توانند اطلاعات، اخبار اقدامات مشکوک و غیرقانونی را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پلیس گزارش کنند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتورسیکلت‌های مردم توسط پلیس «صحنه‌سازی» است.
مردم برای بازگشایی مسیر مسدود شده از سوی آشوبگران در تهران به کمک پلیس آمدند که دراین فیلم مشاهده می‌کنید.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجازه نمی دهیم، معاندین و فتنه گران داخلی و خارجی با آشوب گری کشور را به سمت ناامنی پیش ببرند.
وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای فنلاندی خود تصریح کرد، برخی اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس کردند که این اقدامات در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تحقق شعار هفته فراجای امسال «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است.
یک تحلیلگر مسائل اجتماعی معتقد است که یکی از معضلات فعلی که باعث بروز بحران اجتماعی و در نتیجه آشوب و اغتشاش شده است، فراموش کردن خدمات بی‌شائبه پلیس است.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.
در پی بحران اقتصادی در کشور سریلانکا مردم این کشور به خیابان ها آمدند و با پلیس این کشور درگیر شدند.
رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: هرگونه پیامک از شماره شخصی کلاهبرداری است.
سردار حاجیان با اشاره به اینکه یکی از دلایل پرتکرار تصادفات رانندگی این بوده که سگ از داخل ماشین بیرون آمده و باعث حواس پرتی راننده شده است، گفت: حضور سگ در خودرو جریمه دارد اما رقم این جریمه بسیار پایین است و اصلاً بازدارنده نیست.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
همه باید در مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانیم که در دوران بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تحول در کشور قرار داریم و دوست و دشمن توجه شان به ایران است، بنابراین باید این تفکر در همه به‌وجود بیاید که در کنار هم بتوانیم گام های مهمی برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ