اهواز - فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: معاندان و افرادی که قصد هنجار شکنی علیه امنیت مرد را دارند بدانند که خط قرمز پلیس هنجار شکنی و سلب امنیت مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس در جمع معترضان به وضع حجاب گفت: ما می‌خواهیم کسانی که در ادامه اغتشاشات سال گذشته، در خیابان، مترو و .. هنجارشکنی می‌کنند را مهار کنیم.
دادستانی یزد ضمن اعلام جرم نسبت به یک بلاگر، تاکید کرد: هنجارشکنی‌های فرهنگی و اجتماعی در هیچ قالبی پذیرفتنی نیست
رئیسی با بیان اینکه ذائقه اجتماعی جامعه ایرانی مخالف هرگونه قانون‌شکنی است، به ضرورت تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی اشاره کرد و گفت: مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و هزینه‌دار شدن هنجارشکنی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است.
دختر هنجارشکنی که اقدام به انتشار تصاویر نیمه برهنه خود کرده بود شناسایی و توسط مأموران پلیس دستگیر شد.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی برای بیان توضیحات در مورد هنجارشکنی ها در همایش خودروهای کلاسیک به حراست وزارت ورزش احضار شد.
فرمانده انتظامی سوادکوه از پلمب پارک جنگلی دریاچه شورمست به علت هنجارشکنی در حوزه حجاب و عفاف خبر داد.
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص هنجارشکنی و اشاعه ناامنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس بر اساس «مر قانون» در این موضوع برخورد خواهد کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص هنجارشکنی و اشاعه ناامنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس بر اساس "مر قانون" در این موضوع برخورد خواهد کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص هنجارشکنی و اشاعه ناامنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس بر اساس "مر قانون" در این موضوع برخورد خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: صبر راهبردی نظام در برابر هنجارشکنان نشان داد که طراحان و صحنه‌گردانان، به کشف حجاب قانع نیستند و بنا دارند به سرعت به سمت هنجارشکنی بیشتر حرکت کنند. دشمن تلاش دارد که یک موضوع فرهنگی را به اجتماعی و بعد به چالش سیاسی و در نهایت به چالش امنیتی مبدل نماید.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی افزایش جمعیت است و این موضوع به همراه ترویج ازدواج آسان باید راهبرد اساسی دولتمردان باشد.
دزفول- دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری عامل هنجارشکنی و اشاعه فساد و فحشاء در منطقه دریاچه سد دز واقع در بخش شهیون شهرستان دزفول خبر داد.
دزفول- دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری عوامل هنجارشکنی و اشاعه فساد و فحشاء در منطقه دریاچه سد دز واقع در بخش شهیون شهرستان دزفول خبر داد.
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! آن‌ها به نمایندگی از سوی توده‌های چند ده میلیونی مردم بر کرسی‌های مسئولیت تکیه زده اند و باید حافظ ارزش‌های دینی و مجری قانون باشند.
سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
سردار رضایی با تاکید بر اقدام مقتدرانه پلیس نسبت به هنجارشکنان، گفت: فراجا برنامه‌های جدی در این زمینه خواهد داشت و قانون‌شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند. ان‌شاءالله در همین روزهای پیش رو اخبار بسیار خوشی را خواهید شنید.
فارس نوشت: در این طرح پیش بینی شده در صورتی که دانشجویان از اقدامات هنجارشکانه ابراز پشیمانی کنند، مجازات‌های فوق تخفیف خواهد یافت و یا در صورت رفع نیاز کشور و خدمت رسانی مجازات آن‌ها بخشیده خواهد شد.
توضیحات محمدصادق شهبازی فعال اجتماعی؛ را در خصوص وقایع اخیر و هنجارشکنی در دانشگاه‌ها را مشاهده می‌کنید.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی اقدام اغتشاشگران در آسیب به اموال عمومی و هنجارشکنی را محکوم کردند.
کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ