کانال ۱۴ عبری مدعی شده که ارتش تل آویو هفته گذشته همزمان با جنگ علیه غزه، عملیاتی را در یمن نیز انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد منزل مجری عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین شاوی شومرون در کرانه‌باختری که طی آن یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید را تخریب کند.
یک مسئول سیاسی بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات نظامی علیه غزه امری ناگزیر است و هر لحظه ممکن است انجام گیرد.
منابع عبری از طرح پلیس رژیم صهیونیستی برای تقویت نیروهای خود در قدس اشغالی، در پی عملیات‌های ضدصهیونیستی اخیر به ویژه عملیات روز گذشته در خیابان یافا، خبر دادند.
تصاویری از لحظه عملیات قهرمانانه علیه سربازان رژیم صهیونیستی در الخلیل را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛بر اثر حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین کریات اربعه الخلیل یک نظامی صهیونیست زخمی شد.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی بدنبال عملیات نظامی با مشارکت شین بت و گارد مرزی در شهر نعلین کرانه باختری هستند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید به آغاز یک عملیات نظامی دیگر علیه غزه کرد.
بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
سه نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات زیر گیری با خودرو در النقب زخمی شدند.
مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی (مناطق هم مرز با لبنان) از امروز یکشنبه آغاز خواهد شد.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه ای توقف عملیات نظامی و تشدید تنش ها از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را خواستار شد.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه از هلاکت یک نظامی زن اسرائیلی در عملیات تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی خبر داد.
نیر دفوری خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد اجرای عملیاتی گسترده و پیچیده در اردوگاه جنین است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
منابع نظامی رژیم صهیونیستی ضمن ادعای خنثی سازی عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی، از بازداشت یک زن فلسطینی خبر دادند.
منابع نظامی رژیم صهیونیستی ضمن ادعای خنثی سازی عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی، از بازداشت یک بانوی ۲۴ فلسطینی خبر دادند.
بنابر اعلام منابع عبری، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری آماده می‌کند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات نظامی این رژیم برای مقابله با تنش ها در کرانه باختری تشدید خواهد شد.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که مقر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را  در منطقه ناحل عوز در شرق غزه را هدف ده‌ها خمپاره قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ