نفتالی بنت می‌گوید موشک‌هایی که روز سه‌شنبه از نوار غزه به سوی تشکیلات اشغالگر صهیونیستی شلیک شد، وضعیت ضعف و سردرگمی رژیم اسرائیل را تأیید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کریمه اعلام کرد که پدافند هوایی دو فروند موشک اوکراینی را در تنگه کرچ سرنگون کرده است.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
رژیم صهیونیستی به اذعان رسانه‌های عبری، هزینه‌های سنگینی را برای رهگیری موشک‌های مقاومت فلسطین متحمل می‌شود.
یک کارشناس فلسطینی تاکید کرد: هدف قرار دادن قدس اشغالی این پیام را به اشغالگران رساند که گردان‌های قدس، توانایی توسعه دامنه آتش‌باری خود را دارد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
با رسیدن موشک‌های مقاومت فلسطین به منطقه حولون واقع در نزدیکی تل‌آویو و فعال شدن پدافند موشکی صهیونیست‌ها، وحشت از تکرار اصابت این موشک‌ها صهیونیست‌ها را فراگرفته است.
حمله راکتی چند روز قبل مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها به شدت محافل صهیونیست را مبهوت و حیران کرده است.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
افزایش بُرد موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین از یک سو و اتحاد این گروه‌ها از سوی دیگر باعث شده رسانه‌های عبری زبان نگرانی خود را نسبت به اوضاع کنونی در اراضی اشغالی نشان دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی به شمار موشک‌های شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اشاره کرد.
سامانه گنبد آهنین که رژیم صهیونیستی به آن می بالد در رهگیری موشکهای مقاومت فلسطین ناکام ماند.
ضیافت افطاری فلسطینی از ۱۶ تا ۲۰ فروردین در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است. در این ضیافت، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و گروه‌های سرود، میزبان روزه داران هستند. در حاشیه برگزاری این ضیافت، چند جوان علاقمند به فلسطین که یونیفرم مشابه مقاومت به تن کرده و تفنگ‌های کلاشنیکف به دست گرفته‌اند خبرساز شده‌اند.
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد ممکن است مقاومت با توجه به شرایط درگیری به موشک‌های دوربرد متوسل شود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرده است که موشک‌های جدید حماس به هر نقطه فلسطین می‌رسد.
برخی رسانه‌های عربی می‌گویند موشک‌های پدافند هوایی ارتش سوریه، جنگنده رژیم صهیونیستی را تا آسمان فلسطین اشغالی تعقیب کرد.
امروز ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با بیست و پنجمین سالگرد پرتاب نخستین موشک گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سال ۲۰۰۱ است.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
از چند روز پیش که مرحله جدیدی از درگیری‌ها بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شده، نیروهای جهاد اسلامی نیز از موشک‌های جدید خود رونمایی کردند.
منابع عبری زبان تائید کردند که یک صهیونیست با صدای موشک‌های مقاومت ایست قلبی کرد.
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه دشمن اشغالگر نتوانست هیچ شرطی را بر ما تحمیل کند، گفت: ۵۸ شهرک صهیونیستی به طور همزمان زیر باران موشک‌های گروهان‌های قدس بود.
فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی که به دست رژیم صهیونیستی ترور شد از جمله ناظران بر ساخت موشک‌های مقاومت فلسطین بود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در شرایط کنونی عجله‌ای برای پایان نبرد و درگیری با دشمن صهیونیستی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ