هدف اصلی بارسلونا در تابستان سال آینده جذب برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، است اما منچسترسیتی به راحتی حاضر به فروش او نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال تماسی با منچسترسیتی داشته تا شرایط جذب ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم، را جویا شود.
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
منچسترسیتی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای لوکاس پاکتا، وینگر وستهام، ارائه کرده است.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
برناردو قبل از امضای قرارداد جدید خود با سیتی فرصتی کوتاه به بارسلونا برای ارائه پیشنهادی رسمی داده است.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.
منچسترسیتی برای جذب یوشکو گواردیول به باشگاه آلمانی لایپزیش پیشنهاد بزرگی را ارائه کرده است.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، انتظار بازی سختی را در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر دارد.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
عمر موفقیت در فوتبال بیش از اندازه کوتاه است: حس تلخی که ریکی ساپینتو و ژوزه مورایس تجربه کردند.
ستاره خط میانی سیتی در صحبت‌های کوتاهش پس از بازی تاکید کرد که تیمش قصد دارد همه جام‌های این فصل را ببرد‌.
در این باتری الکترولیت بر پایه آب است و جداکننده آن، غشایی قابل نفوذ بین آند و کاتد است که از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. این باتری خوراکی از جلبک دریایی نوری ساخته شده است که معمولاً در درست کردن سوشی استفاده می‌شود. در نهایت، دو کنتاکت فویل طلایی مورد استفاده در مواد غذایی، از یک پوشش موم زنبور عسل بر روی آند و کاتد بیرون زده اند.
سرماخوردگی یکی از بیماری‌های رایج پاییز و زمستان است، اما متخصصان طب سنتی می‌گویند با مصرف دم نوش گشنیز می‌توانید از بروز سرماخوردگی پیشگیری کنید. حتی نوشیدن این دم نوش علائم سرماخوردگی را هم در مدت کوتاهی از بین می‌برد و در عرض دو روز حالتان خوب می‌شود.
طبق گزارش‌ها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی فرصت کمی برای حضور در جام جهانی دارد گفت: آماده سازی تیم در این فرصت کوتاه کار سختی است.
خروسک یک عفونت مسری و شایع در قفسه سینه است که موجب التهاب گلو شده و بر راه‌های تنفسی کودکان اثر می‌گذارد. نشانه‌های این بیماری عبارت از سرفه خشک و کوتاه، صدای خش‌دار و سختی در تنفس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ