بهترین پاسور لیگ برتر علاقه به گلزنی مقابل آلومینیوم داشت که در انجام این کار ناموفق بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت روسیه اعلام کرد که بانک جی پی مورگان آمریکا این هفته انجام تراکنش‌های پرداخت برای بانک کشاورزی روسیه را متوقف کرده است.
سوخت‌بران و کولبران بیشترین آمار ابتلا به این بیماری را دارند؛ آن‌ها که از مرز‌های غیررسمی به پاکستان تردد دارند، آنجا توقف می‌کنند، پشه آن‌ها را نیش می‌زند، به روستای‌شان بر می‌گردند و یکی، دو روز بعد با نشانه‌های ابتلا مواجه می‌شوند. مالاریا یک بیماری انگلی است که به‌صورت عفونت حاد با تب‌ولرز و کم‌خونی، بزرگی طحال و... تشخیص داده می‌شود. انگل مالاریا توسط یک تیره از پشه به‌نام آنوفل به انسان منتقل می‌شود.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
لیگ یک در اوج هیجان: توقف بی‌جای دو مدعی صعود
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک مترو تهران خبر داد.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
تیم برادران عالمیان با شکست مقابل کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی جدول دونفره مسابقات تنیس روی میز قطر بازماند.
توقف مدعیان لیگ یک و شکست خیبر در همدان
پیکان در بازی با پرسپولیس هم از بازیکنان جوان پرتعدادی در ترکیب خود استفاده کرد‌.
تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار هفته سیزدهم خود برابر ملوان بندرانزلی را با تساوی به پایان برد.
تیم فوتبال استقلال ظهر امروز در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی یک – یک رسید.
توقف پرسپولیس مقابل صدرنشین لیگ یک
تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه نخست بازی با ولز با نتیجه تساوی متوقف شد.
بازیکن تیم ملی عمان با از دست‌دادن موقعیت گل در برابر دروازه خالی در نجات تیمش از شکست ناکام ماند.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
مگنوس کارلسن مقابل پرهام مقصودلو به تساوی رسید و متوقف شد.
دیدار امشب تولوز و مون‌پلیه در لیگ یک فرانسه به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور توسط هواداران تیم مهمان با وقفه پانزده دقیقه‌ای مواجه شد.
نیمه اول دیدار دوستانه ایران و سنگال با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
بدشانسی مانع از گلزنی سردار و پیروزی لورکوزن در دیدار خانگی مقابل وردربرمن شد.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با آلومینیوم به تساوی رسید و گل گهر برابر پیکان پیروز شد.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ