مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)‌ از آمادگی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)برای انجام عملیات حج ۱۴۰۲ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی نونهالان در شاهرود در حال برگزاری است. مسابقات قهرمانی آسیا ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک در اعیاد پیش رو، با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.
رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت این هیات در آستانه جام تختی، گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل اولین جلسه تخصصی ایمنی و کارگروه امداد کوهستان در ارتفاعات شهر تهران خبر داد.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمای نمایشگاه کتاب خبر داد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران ۱۹ بازیکن را به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که در دو شهر تهران و تبریز پیگیری خواهد شد.
برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش بسته پروازی از مبداء تهران به ۷ شهر و همچنین آمادگی شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازهای نوروزی خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: آخرین مذاکراتمان با یکی از شرکت‌های چینی بوده که ظرف دو ماه گذشته این مذاکرات ادامه داشته است. با گروه‌های چینی صحبت کردیم و اطلاعات لازم را به آن‌ها دادیم و آن‌ها اعلام آمادگی کردند برای اینکه ما ارقام را مشخص و اعلام کنیم.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: خودروسازان اعلام کرده اند که می‌توانند تا پایان سال تعدادی اتوبوس را بسازند.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از طراحی تمرین سراسری دورمیزی زلزله در کلانشهر تهران برای اجرا در یکی از روزهای پاییز خبر داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا همراهی لازم را در خصوص کسری بودجه پرداختی ماهیانه بازنشستگان با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشته باشد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: احصاء و شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و توانمندی شهر تهران در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت آمادگی داشته باشند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را خریداری کنند تا مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ