معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: احصاء و شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و توانمندی شهر تهران در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 8,500 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.
شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با وجود تامین مبلغ قسط دوم مطالبات دروازه بان پیشین خارجی همچنان دنبال تهیه ارز برای خارجی‌های تیمش است.
بانک تجارت کمپین متفاوت بهارانه خود را با تکیه بر این سخن حکیمانه از شیخ اجل سعدی شیرازی که «پایدار نماند؛ مال بی‌تجارت» آغاز کرده است.
بانک تجارت کمپین متفاوت بهارانه خود را با تکیه بر این سخن حکیمانه از شیخ اجل سعدی شیرازی که «پایدار نماند؛ مال بی‌تجارت» آغاز کرده است.
بانک رفاه کارگران در بهمن ماه سال جاری بیش از 5,376 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امروز بانک شهر یکی از حامیان جدی صنعت پتروشیمی در پیشبرد طرح‌ها و افزایش تولیدات در این صنعت است.
فیلم‌های «در آغوش درخت» به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی بابک خواجه پاشا، «غریب» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی، «وابل» به تهیه کنندگی سپهر سیفی و کارگردانی تورج اصلانی و «گل‌های باوارده» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مهرداد خوشبخت رونمایی خواهد شد.
ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا در استان خبر داد.
​بانک صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا  نیمه دی ماه نزدیک به ١٠٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش ١٣٥ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
بانک رفاه کارگران در آبان ماه سال جاری بیش از 2,502 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
طبق قوانین جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر سرویس های اینترنتی را انتخاب کنند.
بانک رفاه کارگران در مهر ماه سال جاری بیش از 2,582 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ساماندهی و دست‌ فروشان مترو را به سمت شغل و خوداشتغالی هدایت کنیم.
​​‌بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت پرداخت وام به متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را تسریع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ