با افزایش سن، بدن دچار کمبود‌های تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تغذیه سالم در مراسم راهپیمایی اربعین باید نکات ویژه‌ای را مد نظر قرار داد.
این متخصص قلب گفت: در مراسم اربعین امسال به دلیل پیش بینی هوای گرم، افراد و به ویژه بیماران قلبی بهتر است پیاده روی خود را در ساعات خنک و در شب انجام بدهند تا دچار گرمازدگی احتمالی نشوند.
حجت الاسلام وزیری در سلسله مباحث معرفتی به موضوع کمک به زائران حج اشاره کرد و گفت: در این سفر برادری و کمک به هم نوع را تمرین کنیم.
رئیس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: آب میوه طبیعی و تازه، از جمله "نوشیدنی‌ های سالم" است. آب میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد ضدسرطان (رنگدانه‌های گیاهی) هستند.
متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: فصل بهار بهترین فصل پاکسازی بدن از مواد زائد و رسوبات بدن بوده و اگر درست انجام شود سلامتی کل سال را به همراه دارد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به اینکه بیشترین زائران حج امسال از تهران و خراسان رضوی هستند گفت: همراه داشتن دارو برای حجاج ممنوع نیست.
با وجود توصیه‌هایی که امروزه در زمینه مصرف نان‌های سبوس دار و برنج قهوه‌ای وجود دارد، اما خوب است بدانیم شکر قهوه‌ای از لحاظ تغذیه‌ای هیچ مزیتی بر شکر سفید ندارد؛ بنابراین باید نسبت به تبلیغاتی که در این زمینه انجام می‌شود، هوشمندانه‌تر رفتار کنیم.
توصیه می‌شود در طول روز سه وعده غذای اصلی شامل صبحانه، ناهار و شام و دو تا سه میان وعده مصرف شود. رعایت تعداد وعده‌ها برای همه گروه‌های سنی و همه افراد خصوصاً افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی، بیماران دیابتی، قلبی عروقی، مبتلایان به فشار خون، کودکان، نوجوانان و سالمندان اهمیت زیادی دارد.
توصیه‌هایی درمورد مصرف دارو در ماه مبارک رمضان
اهواز - مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن ارائه توصیه‌هایی برای روز طبیعت، محیط زیست خوزستان را شکننده توصیف کرد.
در این مطلب توصیه‌هایی به شما می‌کنیم که از استرس‌تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه‌ها جدید نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. همچنین شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.
فوق تخصص اطفال کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: در حساسیت نوزاد به شیر، متداول‌ترین و اولین احتمال، حساسیت به پروتئین‌های گاوی است.
شاید به دلیل مدل نامناسب خوابیدنتان، تنش یا استرس، ساعت‌های طولانی قوز کردن، استفاده از بالش زیادی نرم یا وضعیت بد بدن گردن درد بگیرید.
اگر وزن کودک پایین‌تر از حد استاندارد باشد، از طریق معاینه فیزیکی توسط پزشک، آزمایش مدفوع و آزمایش خون می‌توان این اختلال را تشخیص داد.
اهواز - فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تمامی محورهای خوزستان مه آلود هستند و رانندگان با احتیاط در جاده‌های استان رانندگی کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.
در این اینفوگرافیک علاوه بر تاکید لزوم به تعویق انداختنِ فعالیت ورزشی در زمانِ آلودگی هوا، نسبت به انواع و شرایط فعالیت‌های ورزش در زمانِ آلودگی هوا تاکید شده است.
اختلال وسواس فکری یک بیماری نسبتاً شایع در حوزه سلامت روان است و انجمن روان‌شناسان آمریکا، وسواس فکری-اجباری (OCD) را این‌گونه تعریف می‌کند: "یک اختلال که با افکار مزاحم و مکرر نمود پیدا می‌کند و منجر به اضطراب و نهایتاً رفتار‌های اجباری می‌شود. "
برای بهبود گردش خون از آب ولرم برای شستشوی بدن (زیر سطح قلب) استفاده کنید. دوش گرفتن با آب کمی گرمتر فقط برای کودکان، سالمندان و بیماران مناسب است.
طبق اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۵۸ قرار گرفته است. بر اساس توصیه‌های این شرکت از افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند.
رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در صورت مسمومیت فرد با گازمونوکسید کربن، سریعا باید مصدوم از محیط خارج و با اورژانس تماس گرفته شود، تاکید کرد: در اقدامات بعدی علائم حیاتی مصدوم کنترل و از باز بودن راه‌های هوایی فرد اطمینان حاصل و از دادن هرگونه مواد محرک و استفراغ آور به بیمار اکیدا خودداری شود.
زمانی‌که بیش از حد گرسنه هستید به فست فود مراجعه نکنید چرا که شروع هر وعده غذایی با معده خالی می‌تواند منجر به پرخوری و انتخاب‌های ناسالم شود.
توصیه‌هایی برای در امان ماندن از ویروس آنفلوآنزا
توصیه‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی زائران اربعین حسینی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ