پلیس عراقی امروز مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین احتیاجی به «اجازه محضری» همسران نیست و زنان می‌توانند به همراه شوهران خود به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنند و همان جا زوجیت آن‌ها توسط مامور مورد نظر تایید و اجازه همسر اخذ شود.
پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده است که براساس آن هیچ‌کس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.
پلیس ترکیه برای بازداشت مظنونان به‌عضویت در گروهک تروریستی داعش به ۴ منطقه در استانبول یورش برد.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به خنثی سازی توطئه دشمنان در برهم زدن مراسم سیدالشهدا (ع) گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است.
پلیس پاکستان اعلام کرد که انفجار امروز در شمال غرب این کشور، حمله انتحاری بود.
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
مأموران در حین کنترل محور «ملایر» به «سامن» خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معمولاً پلیس راهنمایی و رانندگی فاقد سلاح گرم است که باید پلیس راهور در کشور ما بویژه در مناطق مرزی مسلح باشد.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح‌های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
نمک‌شناس گفت: طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است.
پلیس، هانی کُرده و نوچه‌هایش را بازداشت کرد
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
اولین بار عصر سه‌شنبه ۳۰ خرداد منابع خبری از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در این کشور خبر دادند. طبق گزارش همین رسانه خبری، پلیس آلبانی اعلام کرد بر اساس حکم دادگاه و به دلیل نقض توافقات صورت گرفته، به این مقر حمله کرده و با مقاومت تروریست‌های منافق مواجه شده است.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
کیهان نوشت: باعث حیرت است که در این مملکت، به بانیان خسارت محض و برجام، مدال شجاعت و سکه اعطا می‌شود، اما تا لحظه تنظیم این یادداشت نشنیده‌ایم به نیرو‌های پلیس که این روز‌ها الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشته مدالی اهداء شده یا تشویق شده باشند.
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ