وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال در ترکیب اولیه فولاد مقابل پرسپولیس حضور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی چهار روز آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
آنقدر اخبار بد در مورد رختکن تیم استقلال بعد از – از دست دادن جام قهرمانی منتشر شد که روز گذشته باشگاه استقلال مجبور به واکنش شد.
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
با برگزای رقابت‌های نوبت عصر روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و صعود به فینال در ۳ ماده شدند.
مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا با صید 2 مدال طلا و 2 مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران در نوبت صبح روز سوم در سمرقند ازبکستان دنبال شد.
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 4 مدال دیگر کسب کردند
روز دوم مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا با کسب 4 مدال توسط ملی‌پوشان ایران پیگیری شد.
با کسب 2 طلا و یک برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا به 7 مدال رسید.
در آغاز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا، تیم ایران صاحب 4مدال شد.
در آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در ملی‌پوشان ایران با کسب چهار مدال شروع پرقدرتی داشتند.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
ما در این روز که یکی از دو عید بزرگ اسلامی است، از اعمال مربوط به این روز مبارک، معنای عید را الهام می‌گیریم. چراکه این عید به حکم دین ما و اسلام ما تعیین شده است؛ و اگر بخواهیم هدف اسلام را از مقرر داشتن این عید مبارک بفهمیم تا به‌راستی بر ما مبارک باشد، همان‌طور که وضع‌کننده و صاحب آن خواسته است، باید به اعمال و ذکر‌ها و واجبات این روز بنگریم. با بررسی این امور، می‌توانیم معنا و مفهوم عید را دریابیم.
امروز ۶۷ مین سال روز تولد حمید رضا است. دل ها یمان گواه است روزی نیست با بهانه و بی بهانه یادی از او در میان نباشد.
پیش‌بینی جوی آرام طی ۲ روز آینده در بیشتر مناطق کشور
حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. باتوجه به تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
کوین یامگا چند روز بعد از به ثمر رساندن پنالتی مقابل گل‌گهر درباره آن لحظه به صحبت پرداخته است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۷ آبان طی سخنرانی برای حزب جمهوری‌خواه در ایالت مریلند در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، به صورت ناگهانی رو به یکی از حاضران فریاد زد: «هی مرد، نپر! تو آنقدر دیوانه به نظر می‌آیی که بپری! نپر نپر...»
پس از چند روز درگیری، اوضاع در مرز ارمنستان از سوی مقامات این کشورر آرام گزارش شد.
آسمانی صاف و جوی آرام طی ۵ روز آینده
یحیی گل‌محمدی که فصل را به دلیل محرومیت از روی سکوها شروع می‌کند روز گذشته مانع ادامه‌دار شدن اعتراضات فراز کمالوند به داور شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اینکه تیبا و سمند تولید خواهد شد یا خیر بستگی به این دارد که دو خودروساز تا چه حد بتوانند ایرادات پر تکرار سازمان ملی استاندارد را برطرف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ