رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
باشگاه رئال مادرید رقم 130 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه در نظر گرفته است.
محققان می‌گویند اگر روند تولید آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان‌های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می‌روند و فاجعه‌ای در آب‌وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک‌تک افراد جهان تأثیر خواهد گذاشت.
عجیب‌ترین سورپرایز نقل و انتقالات تابستان امسال احتمالا در باشگاه النصر عربستان رقم می‌خورد.
مارکا رقم شگفت انگیز 400 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه تعیین کرد.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: شرایط در این سازمان به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در آینده نزدیک شاهد شکل‌گیری یک ارز بومی و منطقه‌ای میان اعضا خواهیم شد که موجب کاهش سلطه دلار می‌شود.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
صعود استقلال خوزستان با سیروس پورموسوی به لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که احتمال دارد لسترسیتی در پایان این فصل به دسته پایین‌تر سقوط کند.
مثبت شدن دومین نمونه دوپینگ طی چند روز در میان ملی پوشان تکواندو، نگرانی ها را بابت رقم خوردن یک فاجعه افزایش داده است.
با نتایجی که در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رقم خورد، احتمال برگزاری فینال مورد نظر کارلو آنچلوتی بسیار دشوار شد.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
تعداد کلاهک‌های هسته‌ای چین احتمالا تا سال ۲۰۲۷ به ۴۰۰ الی ۵۵۰ برسد و این رقم تا سال ۲۰۳۵ به ۹۰۰ خواهد رسید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا تداوم استقرار هوای سرد به‌ویژه برای ساعات شب (شب مانی) و اوایل صبح، شرایط سرمازدگی را رقم می‌زند.
طبق برآورد یکی از نمایندگان، درآمد‌های مالیاتی در بودجه۱۴۰۱ حدود ۵۲۷هزار میلیارد تومان ذکر شده بود که این رقم احتمالا در بودجه۱۴۰۲ و براساس پیشنهاد سازمان امور مالیاتی به رقم ۸۰۰هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد این اقدام برای جبران کمبود درآمد‌ها است.
رقم نجومی درآمد فدراسیون جهانی فوتبال از محل برگزاری مهمترین رویداد این رشته ورزشی در سال 2026 تا یازده میلیارد یورو تخمین زده می شود.
رویداد‌هایی که انتظار می‌رود به دقت مورد بررسی قرار گیرند و بر این اساس ضرورت دارد که وزارت علوم و حتی وزارت بهداشت به سرعت در این مسیر گام برداشته و مانع از تکرار این رویداد‌ها و ریشه یابی موارد رقم خورده تا به امروز شوند تا در شرایط حساس کنونی مانع از اجرای نقشه‌های شوم احتمالی برای ایجاد ناآرامی با تهدید سلامت دانشجویان گردند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.
وابستگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به گاز روسیه این احتمال را تقویت کرده که تحریم های اروپا علیه مسکو، زمستان تاریک و سردی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
وزیر اقتصاد گفته که طرح واریز یارانه بنزین به حساب سرپرستان خانوار فعلا از اولویت دولت خارج شده است، تا دولت در مورد سیاست‌های اولویت دار تصمیم گیری کند.
فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز
تیم ملی والیبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل صربستان صعود به مرحله پایانی لیگ ملت‌ها را به دست خود رقم زد و منتظر اما و اگر نماند. احتمال اینکه هلند جایگاه هفتمی کشورمان را تهدید کند بسیار کم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ