نشریه اتلتیک برای اولین بار جزئیات دقیق قرارداد باشگاه چلسی با میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که اخیرا به آبی‌های لندن پیوست را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
منابع آگاه سیاسی جزئیات جدیدی از مذاکرات محرمانه میان آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ریاض، فاش کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیاتی جدید از حادثه حریق در بازار اعلام کرد.
جزئیات قرارداد برخی بازیکنان سپاهان از سوی مجری برنامه فوتبال برتر عنوان شد.
وکلای توماج صالحی توضیحات جدید درباره روند پرونده وی ارائه داد.
ماجرای پیراهن گلزن دربی صدم عجیب‌تر از آن چیزی شد که در ابتدا به نظر می‌رسید.
ماجرای پیراهن گلزن دربی صدم عجیب‌تر از آن چیزی شد که در ابتدا به نظر می‌رسید.
هالی داگرس، سردبیر ایران‌سورس گفت: تبدیل حقوق آب فرامرزی به یک موضوع سیاسی وحشتناک است. به جای گفتگو، تهران و کابل به لفاظی رو آورده‌اند. اخیراً، ابراهیم رئیسی به طالبان هشدار داد که «مسئله آب هلمند و حقابه ایران را جدی بگیرند». ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز اعلام کرد که مقامات ایرانی باید درخواست خود را با «کلماتی مناسب» مطرح کنند.
باشگاه پرسپولیس چه تغییراتی در قرارداد علیرضا بیرانوند اعمال کرد؟
قوانین جدید نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال مانع فسخ قرارداد دروازه بان تیم ملی با پرسپولیس می‌شود.
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
جزئیات پیشنهاد لوئیس همیلتون برای امضای قرارداد جدیدش با تیم مرسدس آلمان مشخص شد.
اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا در مجموع 56 میلیون یورو برای تبلیغ نامش روی آستین پیراهن تیم خواهد پرداخت. نام این اسپانسر از بازی بعدی در لالیگا روی پیراهن خواهد رفت.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
ماجرای قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال همچنان با حواشی و زاویه‌های جدیدی همراه است؛ حواشی‌ای که باعث می‌شود تا قرارداد او با استقلال عجیب‌تر از قبل شود.
مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس با مبلغ بسیار بالایی راهی این تیم شد.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران و دستیارانش مشخص شد.
قرارداد مالی او نسبت به سری قبل پایین‌تر است و البته برای شخص کی روش خیلی مهم است که در جام جهانی حضور داشته باشد.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.
جزئیات انتقال پیام نیازمند دروازه‌بان ایرانی از تیم پورتیموننزه پرتغال به تیم سپاهان مشخص شد.
نشریه اسپورت جزئیاتی جدید از قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ