سرمایه‌گذاران عربستانی قصد خرید باشگاه رم را دارند. آنها باید یک میلیارد یورو بپردازند تا مالک تیم ایتالیایی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش اسباب بازی از بنده کلاهبرداری کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شرق تهران خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
متهم از چند مرد نیز به بهانه گرفتن وام‌های سود پایین نیز پول گرفته است و در شهر‌های گیلان، مشهد و شیراز زنان را هدف نیت شوم خود قرار داده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، خبر داد.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک متهم کلاهبردار در حومه شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که از ۳۲ مال باخته ۳۰ میلیارد ریال با ترفند اشتغال زایی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار خبر داد که بیش از ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی شهروندان سرقت کرده بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه رادیویی خبر داد.
صدای ضبط شده نیم ساعته از واسطه‌ای که فرآیند احراز صلاحیت‌های پولی را شرح می‌دهد به دستم رسید. این فرد توضیح می‌دهد که صلاحیت یک نماینده که در مجالس هفتم و دهم حضور داشته از این طریق احراز شده است. هر چند سخنگوی دستگاه قضا اظهار کردند که هیچ کدام از این افراد با شورای نگهبان ارتباطی نداشتند، اما هرگز در این زمینه شفاف‌سازی نشد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با نرم‌افزار رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون سری ۱۴ رجیستر شده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک کلاهبردار ۴۰ میلیاردی و دو شرور مسلح در محله چیتگر خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی با استفاده از ترفند اجاره کارت بانکی در سمنان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطای سود کلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش کفش ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ