نخستین جلسه از سلسله جلسات کمیته حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و به شکایات ثبت‌شده مشترکان از ۸ استان کشور رسیدگی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
مدیرکل دفتر نظارت بر طیف رگولاتوری گفت: موردی از غیراستاندارد بودن پرتوگیری آنتن‌های فعال مخابراتی در کشور وجود ندارد و سطوح اندازه‌گیری از استانداردهای تعیین شده تشعشعات، پایینتر است.
شرکت آمازون به علت نقض قانون عدم جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک کاربران و مشتریان خود با یک شکایت جدید در نیویورک مواجه شده است.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری به عنوان مرجع صالح رسیدگی به شکایات در مورد مصوبات موردی شوراهای اسلامی شهر تعیین شد.
دیروز ۱۰۰ کارمند سابق توئیتر این شرکت را به نقض قوانین مختلف متهم کردند. ریشه این اتهامات خریدشرکت توسط ایلان ماسک، هدف گرفتن کارمندان زن برای اخراج و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده بود.
یک مقام مسئول گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می‌توانند علاوه بر استعلام برخط اصالت گارانتی کالاهایی نظیر «لوازم خانگی» و «تلفن‌همراه»، شکایات خود را ثبت کند.
در پانصد و نوزدهمین جلسه شورای رقابت در ۱۷ آبان ماه، شورای رقابت پیرو وصول شکایات در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت با موضوع درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین، رأی به محکومیت شرکت مخابرات در ارتکاب رویه ضد رقابتی داده و برای توقف اجرای این تصمیم غیرقانونی، از قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست رسیدگی کرده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ۲۰ آبان در قالب اجرای طرح میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهد.
مدیرکل امور حقوقی و قوانین سازمان تامین‌اجتماعی، از کاهش ۲۰ هزار موردی آمار شکایات علیه سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری خبر داد.
معاون کیفیت ایران خودرو از کاهش ۳۸ درصدی شکایات مشتریان در حوزه کیفیت محصولات در مردادماه امسال نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.
بر اساس اعلام مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ، بیشترین شکایات مردم از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مربوط به نانوایی ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ