اعضای گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
شاباک مدعی بازداشت یک گروه فلسطینی به اتهام طرح‌ریزی برای انجام عملیات‌های ضدصهیونیستی شد.
کمپ تمرینی بارسلونا روز گذشته میهمانان معروفی از عرصه موسیقی داشت.
اعضای یک باند خشن با شیوه‌های مختلف از شهروندان زورگیری می‌کردند.
اعضای گروه شبه نظامی واگنر قرار است به سربازان ارتش بلاروس آموزش نظامی دهند.
شبکه خبری «سی‌ان‌ان» اعلام کرد که به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد ژنرال ارشد روس، یکی از اعضای مهم مخفی گروه واگنر بوده است.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اعضای گروه هفت باید در قبال نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
کنعانی تاکید کرد: اعضای این گروه می‌بایست بجای مشارکت و تائید مواضع یکجانبه و ناعادلانه، در قبال اینگونه نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
اصفهان- اعضای گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و بر گسترش روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کردند.
در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه، مهدی داداشی زین الدین به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.
آمریکا و انگلیس، هفت نفر از اعضای گروه هک روسی "تریک بات" (TrickBot) را تحریم کردند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودرسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
منابع امنیتی عراق از دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار خبر دادند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در بدو ورود به تهران مورد استقبال گلرو و سایر اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه قرار گرفتند.
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بازدید کردند.
اعضای تیم‌های ملی وزنه برداری مردان و زنان کشور از فردا ۱۳ مهرماه در قالب چهار گروه به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ در کشور بحرین اعزام می‌شوند.
شماری از اعضای فرقه یهودی لِو طاهور در جنوب مکزیک که به اتهام قاچاق مواد مخدر و جرایم جنسی دستگیر شده بودند از بازداشت فرار کردند.
اعضای گروه دوستی پارلمانی اندونزی و ایران به عنوان مهمان در جلسه مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ