نحوه تعریف حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به‌ ویژه در رابطه با افراد دارای حساب وکالتی به‌نام ایران‌خودرو، شفاف سازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
شرکت بهمن دیزل دو محصول فورس ۶ تن و۸.۵ تن را نقدی می‌فروشد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد نحوه جذب متقاضیان آزمون سردفتری توضیحاتی ارائه داد.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد انتخابات استان نحوه ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.
شاید بار‌ها تجربه کرده باشید که وقتی وایتکس روی لباس سیاه لک ایجاد می‌کند، لکه‌ها به رنگ سفید یا صورتی دیده می‌شوند. حال باید دید که چگونه لکه وایتکس را از روی لباس مشکی پاک کنیم. این لکه‌ها به راحتی از روی لباس پاک نمی‌شوند و وایتکس به طور کلی رنگ پارچه را تغییر می‌دهد. به هر حال با استفاده از روش‌هایی ممکن است تا حدی رنگ لباس برگردد. یکی از این روش‌ها استفاده از الکل است که قبلاً نحوه پاک کردن لکه وایتکس روی لباس با الکل را شرح دادیم.
واژه مردم به نحو اطلاق در جای‌جای قانون اساسی از مقدمه تا پایان آن، بار‌ها تکرار شده است. ملاحظه اصول متعدد نشان می‌دهد که از نظر قانون اساسی، تمامی ایرانیان از هر دین و آیین و قوم و زبان و جنسیتی، در دایره شمول واژه مردم بوده و دارای حقوق مساوی در کلیه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستند.
شهروندانی که در طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضی محصولات بهمن موتور بوده و بر مبنای نوبت‌دهی وزارت صمت موعد تحویل آنها شهریور اعلام شده، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
متقاضیان عادی محصولات بهمن موتور می‌توانند از امروز به صورت آنلاین فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، از ژوزه مورینیو به خاطر نحوه هدایت تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تعریف کرد.
کیهان نوشت: روشن است که رهبر انقلاب از نحوه اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل ۴۴ انتقاد کرده‌اند، نه اینکه به ادعای بی‌بی سی، شیوه اجرای خصوصی‌سازی را درست بدانند.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
لیونل مسی بار دیگر لیونل اسکالونی را به دلیل طرز فکرش در نیمه نهایی و نحوه هدایت تیم پر از تعریف و تمجید کرد.
وقتی به فصول قانون اساسی نگاه می‌کنیم، در فصل سوم حقوق ملت، حقوق مردم و رابطه آن با کارگزاران، نمایندگان و حاکمیت تعریف شده و هر کسی که مدعی این باشد که بخواهد حقوق عامه را صورت داده، احیا کرده و پیش ببرد، بدون شک قانون اساسی مهم‌ترین تکیه گاه او، مهم‌ترین سند و بالاترین سند برای این کار است.
سازمان ملل متحد روز ۲۵ نوامبر (چهارم یا پنجم آذر) را روز بین‌المللی مبارزه با خشونت علیه زنان اعلام کرده است. مجمع عمومی سازمان ملل متحد خشونت علیه زنان را «هرگونه عمل خشونت‌آمیز بر پایه جنسیت که بتواند منجر به آسیب فیزیکی (بدنی)، جنسی یا روانی زنان بشود» تعریف کرده است که شامل «تهدید به این کارها، اعمال اجبار یا سلب مستبدانه آزادی (چه در اجتماع و چه در زندگی شخصی)» می‌شود.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ