اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۴۹۰ گواهی حمل صادرات فرآورده‌های خام دامی به ۳۴ کشور صادر شد و ارزش صادراتی این محصولات به ۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۶۹ موافقت اولیه ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی صادر شده است.
نتیجه این نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ۹۴ درصد جمهوری‌خواهان، ۶۹ درصد رای‌دهندگان مستقل و ۲۱ درصد دمکرات‌ها بایدن را فاقد چابکی لازم برای ریاست‌جمهوری می‌دانند.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۹ میلیون مترمکعب خبرداد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را موظف به پرداخت ۶۹ هزار میلیارد تومان در سال آینده برای یارانه دارو کردند.
مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گفت:برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به این نامه اشاره کرده بودند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضائی در استان تهران خبر داد.
به دستور رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)۶۹ دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت‌های درمانی ۶۹ هزار میلیارد تومان یارانه دارو در نظر گرفته شده است.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش بانکی انجام می‌شود و در ۹ ماه سال جاری ۶۹ میلیارد تراکنش بانکی در شاپرک ثبت شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۹ تن از ایشان وخیم است.
تجارت خارجی کشور در ۸ ماه امسال به ۶۹ میلیارد و ۴۸۴ میلوین دلار رسید که سهم صادرات ۳۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار و سهم واردات ۳۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار رسیده است.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
آستارا- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ترانزیت حدود ۶ میلیون تنی کالا در هفت ماهه سال جاری و افزایش ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.
نمایشگاه دستاوردها و فناوری‌های نظام سلامت توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در پی اظهارات روز گذشته نجیب میقاتی، درباره مستعفی نمودن کابینه از سوی رئیس جمهور این کشور، اظهارنظر کرد.
زوج خط حمله ایران در حالی روی هم ۶۹ گل برای ایران به ثمر رسانده‌اند که تنها یک پنالتی در بین این گل‌ها بوده که آن را مهدی طارمی تبدیل به گل کرده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: یکی از دلایل کمبود آب در گلستان مصرف در بخش کشاورزی است، عمده منابع آب در اختیار بخش کشاورزی است اگر پتانسیل منابع آب استان را دو هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب در نظر بگیریم ۹۰ درصد منابع آبی مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که بهره‌وری آن حداکثر ۳۱ درصد است و ۶۹ درصد هدررفت دارد، در واقع بیش از ۵۰ درصد آب تجدیدپذیر استان گلستان در بخش کشاورزی به هدر می‌رود.
فرماندار ویژه ملایر گفت: عده‌ای اغتشاشگر قصد داشتند ملایر را نا امن کرده و به صورت مردم چنگ زنند، اما با حضور فداکارانه نیرو‌های مقتدر انتظامی و امنیتی و هوشمندی مردم، اوضاع مدیریت و نقشه بدخواهان نقش برآب شد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت های هواپیمایی خبر داد.
رئیس کل امور مالیاتی کشور از رشد ۶۹ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در چهارماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد ناشی از شناسایی مودیان جدید و مقابله با فرار مالیاتی بوده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ