بازیکنان تیم ملی و کادر فنی به استراحت دو روزه رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
دو هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی جام خلیج فارس به مدت پنج روز به میزبانی باشگاه شهداب یزد برگزار خواهد شد.
اسلامیان توضیح داد: غوره‌ها را تمیز بشویید، بین یک تا دو روز اجازه دهید تا کاملاً خشک شوند و بعد از آبگیری پاستوریزه کرده و ظرف شیشه‌ای را هم داخل آبجوش به صورت افقی بجوشانید تا استریل شده و از کپک زدن آبغوره جلوگیری شود. در نهایت در شیشه‌ها را به طور کامل ببندید و داخل یخچال نگهداری کنید.
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به مدت دو روز خبر داد.
در کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی گفت: ۱۰۰ روز از توافق ریاض-تهران می‌گذرد. در این مدت توانستیم مقدمات بازگشایی کنسول‌ها را فراهم کنیم.
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
دیروز دوباره ثابت شد که قرار نیست بورس همیشه رشد کند و حتی در قوی ترین روندهای صعودی هم بازار باید اصلاح داشته باشد.
هاکی روی یخ ایران که دو سال است به عضویت فدراسیون جهانی درآمده، در این مدت کوتاه با بهره مندی از یک پیست استاندارد توانسته دو حضور موفق در مسابقات جهانی داشته باشد.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به مدت دو روز در همدان پیگیری و با قهرمانی تیم هتل باباطاهر به پایان رسید.
استقلال پس از گذشت مدت ها، در دو دیدار متوالی لیگ برتر تن به شکست داد.
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
اجلاس فدراسیون کوهنوردی آسیا با حضور دو نماینده از ایران آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.
اجلاس فدراسیون کوهنوردی آسیا با حضور دو نماینده از ایران آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش منظم منجر به کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن مانند سرطان و بیماری قلبی می‌شود. با این حال، تحقیقات جدید، بر شدت و مدت ورزش مورد نیاز برای دستیابی به فواید سلامتی افراد تمرکز دارد.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
رویداد خودروهای آینده به مدت دو روز در یک خودروسازی ایرانی برگزار می‌شود و قرار است یک خودروی متصل رونمایی شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند.
رزمایش «اقتدار ۱۴۰۱» نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد. در این رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برای اجرای رزمایش دو روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند. رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار شده است.
کنفرانس بین المللی ندای الاقصی که به مدت دو روز در شهر مقدس کربلا برگزار شد، با صدور بیانیه پایانی و تأکید بر حمایت از فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور از اجرای عملیات عمرانی منجر به انسداد جاده چالوس از فردا به مدت دو روز خبر داد.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ