رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی امدادگران ۷ استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در ۳ استان کشور و در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، در ۵ استان کشور به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
حامد یزدی‌مهر از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران برای مقابله با پیامد‌های احتمال خبر داد و افزود: شهروندان به خصوص گروه‌های حساس به‌ویژه در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی پایتخت، از تردد در فضای باز خودداری کنند.
در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
سرپرست سازمان امدادونجات در پی هشدار سازمان هواشناسی، با اشاره به آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم تا از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیرو‌های این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
سازمان مدیریت بحران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به ناپایداری هوا و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران در ۱۵ استان کشور خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از هشدار سطح نارنجی هواشناسی به دلیل وقوع برف و کولاک و آماده باش امدادگران در ۸ استان خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از هشدار سطح نارنجی هواشناسی به دلیل وقوع برف و کولاک و آماده باش امدادگران در 8 استان خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در ۹ استان کشور خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ