رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در ۱۳ استان به حالت آماده باش درآمدند، گفت: برف و باران شدید در راه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
میرزا کریمی با بیان اینکه پس از حضور نیروهای امدادی مشاهده شد که یک خانم ۵۰ ساله از ارتفاعات سقوط کرده است گفت: با دریافت جزئیات حادثه مشخص شد این خانم هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار دماوند سقوط کرده است.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی گفت: نیروهای امدادی به حالت آماده باش درآمدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات، از آماده باش تیم های هلال احمر جهت پوشش امدادی شهرآورد پایتخت خبر داد.
استاندار تهران گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز ۳ نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
نیروهای امدادی در عین حال نسبت به احتمال افزایش شمار قربانیان این حادثه ابراز نگرانی کرده‌اند.
نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده سوریه مشغول آواربرداری در مناطق مختلف هستند.
امدادگر اعزامی ایران به ترکیه از تلاش نیروهای امدادی جهت نجات یک خانواده ۷ نفره از زیر آوار ناشی از زمین لرزه خبر داد.
نیروهای امدادی عربستان سعودی برای نجات مردم گرفتار شده در سیل شدید در ریاض پایتخت این کشور، از قایق های نجات استفاده کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
محصولات دانش بنیانی برای ارتقاعملکرد نیروهای امدادی در مواقع بروز پدیده‌های جوی تولید شد.
منابع سعودی از وقوع یک آتش سوزی بزرگ در شهر جده خبر دادند که با حضور نیروهای امدادی مهار شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته، ١٩٠ نفر توسط نیروهای امدادی نجات یافتند و ١٤٢ نفر به به مراکز درمانی و بیمارستانی جهت درمان تخصصی منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای امدادی به بیش از ۸۴ هزار نفر در سیلاب مردادماه امدادرسانی کردند و همچنان در جست و جوی ۶ نفر مفقود این سیلاب‌ها هستیم.
گفتنی است ایشان با حضور نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شده است.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ