یک فعال فلسطینی ساکن قدس اعلام کرد که صهیونیست‌ها در تدارک اقداماتی در قدس اشغالی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد خوزستان با چهار قهرمانی و معرفی ده‌ها ستاره به فوتبال ایران کارش در لیگ را همچنان ادامه میدهد.
نهمین سالروز درگذشت حسین معدنی در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه
همایش سالروز تاسیس سازمان انتقال خون
همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج امیر مومنان ‌و فاطمه زهرا ، آیین های جشن و سرور در هتل های محل اقامت زایران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.
هجدهمین سالروز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز با حضور مدیران و کارگزاران این صندوق برگزار شد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان، فردا شب در مراسمی به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیست‌ها، سخنرانی خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی روز فتح و آزادسازی پرافتخار خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.
در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ می سال ۲۰۰۰، جنوب لبنان شاهد برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.
پلیس لتونی ده‌ها نفر از شهروندان این کشور را به جرم «جشن گرفتن سالروز پیروزی شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم» بازداشت کرد.
امسال برای نخستین بار مجمع عمومی سازمان ملل نشستی را در سالگرد یوم‌ النکبه (سالروز اشغال فلسطین) برگزار می‌کند که رئیس تشکیلات خودگردان نیز در آن سخنرانی خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
شوش- مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین در یادمان شهدای فتح‌المبین شوش باحضور معاون اول رئیس جمهور، سخنرانی فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و مداحی صادق آهنگران برگزار شد.
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در سالروز ولادت امام علی (ع)، مراسم جشنی با حضور برخی از شخصیت‌های فرهنگی ایتالیا، شیعیان لبنان، مصر، افغانستان، پاکستان و ایرانیان مقیم ایتالیا به همراه اعضای سفارت کشورمان برگزار شد.
مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرای تهران برگ
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، این موفقیت را مانع اجرای نقشه دشمن بعثی در اشغال اهواز و خوزستان دانست.
تمرین ریکاوری استقلال امروز ظهر در مجموعه انقلاب در حالی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم میزبان یک هوادار ویژه بودند.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پیامی سی‌ویکمین سالروز استقلال جمهوری تاجیکستان را به رئیس جمهور و همتای تاجیکی خود تبریک گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان گفت: ثمره اشغال غیرقانونی و نظامی‌گری نامشروع چیزی جز ویرانی زیرساخت‌ها و کشتار نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ