اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سال روز پرتاب ماهواره خیام به فضا کلیپی از دستاوردهای ماهواره خیام منتشر کرد.
فولاد خوزستان با چهار قهرمانی و معرفی ده‌ها ستاره به فوتبال ایران کارش در لیگ را همچنان ادامه میدهد.
نهمین سالروز درگذشت حسین معدنی در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه
امروز دهم مهر ماه یک صد و سی و نهمین سالروز تولد اشرف‌الملوک فخرالدوله یکی از سرشناس ترین زنان سلسله قاجار در سال ۱۲۶۲ است.
رئیس جمهور عراق با صدور بیانیه‌ای با تبریک سالروز نهمین فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالیقدر شیعه در نجف، این فتوا را زمینه ساز بر چیده شدن یک توطئه بزرگ ضد مردم عراق و سرتاسر منطقه دانست.
صدای مرحوم جهان پهلوان تختی در سالروز تولد توسط کمیته ملی المپیک رونمایی می شود.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری را منتشر کرد.
فدراسیون جودو به مناسبت سالروز آزادسازی مهران، یک دوره مسابقه بین‌المللی به میزبانی ایلام برگزار می‌کند.
فدراسیون جودو به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران، یک دوره مسابقه بین المللی به میزبانی ایلام برگزار می کند.
فدراسیون جودو به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران، یک دوره مسابقه بین المللی به میزبانی ایلام برگزار می کند.
یک فعال فلسطینی ساکن قدس اعلام کرد که صهیونیست‌ها در تدارک اقداماتی در قدس اشغالی هستند.
در آستانه ۱۲۷مین سالروز ترور ناصرالدین شاه نوشته شدن نام شاه‌شهید برروی سنگ‌های کف حرم عبدالعظیم، به مانند سایر مدفونین آنجا به نتیجه رسیده و نام او بر تهی‌گورش نقش بسته شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
همسر مهرداد میناوند در سالروز درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران، یک استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت، فرمودند: سلایق و نظرات مختلفی در کشور وجود دارد اما درباره اسلام، نظام و انقلاب بین مردم وحدت نظر است. بنابراین نگذاریم این وحدت از بین برود و به اختلافات قومی، مذهبی و تحریک احساسات یک گروه علیه گروه دیگر کمک نکنیم.
جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
در چارچوب هفته هشتم لیگ امارات تیم الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد در یک دیدار جذاب و پرگل با نتیجه ۵ بر ۳ از سد النصر عبور کند.
تمرین ریکاوری استقلال امروز ظهر در مجموعه انقلاب در حالی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم میزبان یک هوادار ویژه بودند.
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیسی‌ها به مناسبت این روز یک استوری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
امروز یکشنبه ۲۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با پنجاه و سومین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست اشغالگران صهیونیست است؛ جنایتی که جهانیان شاهد آن بودند و هیچ واکنش حقیقی به آن نشان ندادند.
دبیرکل سازمان ملل متحد در سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و کشتار حدود ۱۴۰هزار تن در ژاپن، گفت که بشر در حال بازی کردن با یک اسلحه پر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ