مدافع ایرانی دینامو زاگرب در ترکیب این تیم مقابل هایدوک اسپلیت حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوجوانان ملی‌پوش ایران ریکاوری پرنشاطی را پس از برد در بازی نخست جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برگزار کردند.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
ماه تأثیر غیرقابل انکاری بر جزر و مد در زمین دارد. کشش گرانشی آن باعث بالا و پایین رفتن سطح دریای سیاره ما می شود؛ اما اگر قرار بود ماه تأثیر کمتری روی سیاره ما داشته باشد چه؟
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی با کشش بسیار بالا و اشتغال‌آفرینی بسیار متنوع و متعدد در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق ایجاد خواهد کرد و عملا با تامین مالی و تجهیز ساخت مسکن، علاوه بر ساخت مسکن به عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم در سبد هزینه خود، بخش‌های مختلف اقتصاد نیز وارد رونق خواهند شد.
این بانداژ شامل یک بستر پلیمری انعطاف‌پذیر، قابل کشش و زیست سازگار است که در سطح زیرین آن مجموعه‌ای از الکترود‌های حسی، یک جفت الکترود ماژولار شده با ولتاژ و یک لایه هیدروژل بارگذاری‌شده با دارو قرار دارد.
اصفهان- سخنگوی آبفای استان اصفهان گفت: مصرف آب شهروندان اصفهانی در اسفندماه بویژه ۵ روز منتهی به نوروز از ماه‌های گرم سال نیز بیشتر شده و شبکه توزیع آب استان کِشش این میزان مصارف را ندارد.
کاربران ایرانی از امروز متوجه شده‌اند که دیگر امکان ورود به بازی موبایل Clash of Clans را ندارند، چرا که ظاهرا کمپانی سوپرسل ایران را تحریم کرده است.
این تیم تحقیقاتی تراشه‌ای ساختند که رفتار مکانیکی مشابه روده زنده را نشان داد و جریان مایع و کشش مکانیکی چرخه‌ای را معرفی کرد. به‌عنوان مثال، تنش برشی تقریبی ۰٫۰۲ dyne/cm ۲ جریان مایع مورد نیاز برای مورفوژنز اپیتلیال روده را تولید کرد.
به تازگی یک حسگر کشش ابداع شده که دقت بالایی دارد و می تواند در ابزار های مختلف برای رصد فشار خون و همچنین حرکات فرد بکار رود.
موضع گیری خواص و کوشش ایشان برای استفاده از برد رسانه‌ای‌شان نه صرفاً برای رفع شبهات میان گروه‌هایی از مردم، بلکه برای نشان دادن اینکه موضع هنرمندان تنها آنچه رسانه‌های خارجی انعکاس داده‌اند نیست و هنرمندان شناخت شده ایرانی هستند که موضع دیگری دارند، ضروری است
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
محققان کره جنوبی یک سیستم شناسایی صحبت خاموش ابداع کرده اند که کمک حسگرهای کشش و الگوریتم هوش مصنوعی می تواند حرکات صورت را ردیابی و واژگان را شناسایی کند.
کوشش بی‌ثمر برای فیلترینگ، هیاهویی است که از چند سال پیش آغاز شده و هیچ آورده‌ای برای حکومت ندارد و حتی زیان‌بار است. در نهایت هم مصداق آ‌ش نخورده و دهان سوخته می‌شود.
رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای کشور گفت: با کوشش و پویش همگانی نباید اجازه دهیم چهره کودک کار عادی شود و آموزش پرورش و وزارت کشور سیاست واحدی در خصوص رفع بازماندگی از تحصیل اتباع اتخاذ کنند.
معاون مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در سخنانی تأکید کرد که هیچگونه کِشت مواد مخدر در این کشور وجود ندارد.
محققان به تازگی یک دستگاه کوچک و مستقل با یک حسگر قابل کشش و انعطاف پذیر ساخته اند که می‌تواند با چسبیدن به پوست، اندازه دقیق تومور را اندازه گیری کند.
کشش، ظرفیت و جذابیت‌های فوتبال می‌تواند یک عامل مؤثر در توسعه گردشگری به ویژه در شهرها و استان‌های صاحب فوتبال و باشگاه‌های حرفه ای باشد.
رودبار- «زیبا یحیوی» بانوی رودباری با تلاش و کوشش از محروم ترین روستای این شهرستان موفق شده عضو تیم ملی هاکی بانوان جمهوری اسلامی ایران شود.
نماینده مردم تربت جام می گوید: مردم کشش اقتصادی و روحیه تاب‌آوری این گرانی‌ها را ندارند و واقعاً نمی‌توانند دیگر ادامه دهند.
این وضعیت از زمانی که الکسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ آمازون کوشش کرد، درآمدزایی‌اش را شدت بخشد، وخیم‌تر شد. الکسا در ازای خرید یک اشتراک که حق اشتراک سالیانه می‌توانست به هزاران دلار برسد، به وب‌سایت‌ها در رده بندی‌اش، رتبه می‌فروخت.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ