این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک بود و تمام شد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه ابتدایی ۱۶۰ هزار دانش‌آموز به عنوان بازمانده از تحصیل معرفی شدند.
مشهد ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان استان به چهل‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری راه پیدا کرده‌اند.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست‌ودومین رویداد اردوی دانش آموزان عشایر،در مجموع ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی طی هفته در مشهد در جوار حضرت رضا (ع) خواهند بود.
وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت‌ استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی ۵۰۰۰ دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.
اصفهان- روابط عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مراجعه ۴۸ دانش آموز در مناطق مختلف استان به دلیل بی حالی به مسئولان مدرسه و بررسی و معاینات آنان در بیمارستان اطلاعیه داد.
فرماندار کاشمر گفت: "مهدی نیازی" در ساعت کلاس ورزش دچار ایست قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گشت. متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده ماندنش نتیجه نداد.
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مسمومیت ۳۱۲ دانش‌آموز خوزستانی در مناطق مختلف استان خبر داد.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چهار دانش‌آموز سانحه تصادف یک دستگاه تریلر با سرویس مدرسه در مشهد، امروز از بیمارستان طالقانی مشهد مرخص شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت ۳۸ هزار دانش‌آموز دانش‌آموز دختر و ۲۵ هزار دانش‌آموز پسر در جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی در استان خبر داد.
۳۰ دانش آموز مدرسه فرزانگان شهر اردبیل روز دوشنبه دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن شدند.
مشهد ـ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت دو دانش‌آموز در تصادف امروز بولوار امامیه مشهد خبر داد.
دانش‌آموز اخراجی با دیدن همکلاسی قدیمی‌اش و بر سر اختلافی که با او داشت، دست وی را گرفت و به همراه دوستشان او را به داخل کوچه‌ای در همان حوالی کشاندند. پس از آن دانش‌آموز اخراجی چند ضربه چاقو به نوجوان ۱۴ ساله زد و با همدستانش پا به فرار گذاشت.
انتشار گاز مونواکسیدکربن در یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر ساری منجر به مسمومیت ۵۰ نفر شد.
وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه‌السلام را تسلیت گفت.
محمدهادی مرادی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفتگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست. و آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود، اما معلم اقدامی نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ