وزیر علوم درباره علت تغییر رئیس دانشگاه الزهراء (س) گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که خود دکتر حق‌بین (سرپرست سابق دانشگاه الزهرا (س)) نیز راغب بودند که این جا به جایی صورت گیرد، بنابراین انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره تداوم گرمای بی سابقه هوا و احتمال تعطیلی ادارات، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد ممکن است باز هم تعطیلی رخ بدهد، اما امیدواریم نیازی به تعطیلی کشور وجود نداشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه‌های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قهرمانی مقتدرانه‌ی ایران در مسابقات والیبال زیر ۱۶ سال آسیا را تبریک گفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.
وزیر خارجه کویت، اقدام یکی از افراد تندرو در سوئد در اهانت مجدد به قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
وزیر دفاع همچنین درخصوص اعلام اخباری مبنی بر اعزام جنگنده و ناوجنگی آمریکایی به تنگه هرمز گفت: آمریکا که کار‌های خودش را دنبال می‌کند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در توئیتی در واکنش به تقلب بیش هزار نفر در کنکور سال پیش نوشت: وزارت علوم پاسخ دهد چطور با وجود قطع اینترنت در کنکور تقلب گسترده شد؟
وزیر ورزش و جوانان شایعه واریز 150 میلیارد تومان از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
وزیر دادگستری با اشاره به محور‌ها و مباحث مطرح شده در هفتمین همایش سراسری طب و قضا گفت: مبحث تغییر جنسیت یکی از محور‌های مورد بررسی در این همایش بود که موضوعی بسیار مهم و قابل توجه است و برای رسیدن به راهکاری اساسی در این مورد نیازمند قوانین مشخص هستیم.
وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.
اسماعیلی درباره مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی صوت و تصویر در فضای مجازی و اینکه گفته می‌شود مدیریت آن را به صدا و سیما واگذار شده است، گفت: از اواخر دولت قبل تصمیمی گرفته شد که طبق آن تمام اختیارات صوت و تصویر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدا و سیما منتقل شود.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقاتی که در همایش فراگیر خودروهای کلاسیک رخ داد واکنش نشان داد.
وزیر ورزش اعلام کرد رای تعلیق آرش میراسماعیلی موقت است و ممکن است او به فدراسیون جودو بازگردد.
وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه‌ها در راستای حجاب برنامه‌هایی داشته باشند، ولی ما در وزارت علوم بر این باور هستیم تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است و یکسان سازی مغایر این تنوع می‌باشد.
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده، اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.
وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها گفت: این مورد تازه‌ای نیست و قبلا هم وجود داشته است به این صورت که یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد، در دانشگاه حضور می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ