یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دامنه نوسان برای بازارهای کارا و بازارهای بزرگ بسیار مضر است و در فعالیت بازار سرمایه اختلال ایجاد می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرابورس در حال حاضر پیشنهادی برای افزایش دامنه نوسان در تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه نداشته و درخواست افزایش آن را از سازمان بورس ندارد.
رئیس سازمان بورس گفت:عرضه خودرو در بورس به هیچ وجه منتفی نشده است.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
افزایش محدوده دامنه نوسان در کنار مزایای متعدد خود نیازمند تقویت بازارگردانی است، تقویت بازارگردانی می‌تواند در شرایط هیجانی بازار وارد مدار شده و از انحراف شدید روند با ثبات سهم‌ها جلوگیری کند.
وحید نکوی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با بورس تابناک گفت: با افزایش دامنه نوسان بازار سرمایه در مقابل شوک هایی که ایجاد می شود، سریع تر خود را منطبق می کند و هیجانات را در بازار سرمایه کنترل می کند
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هر اندازه دامنه نوسان بزرگتر باشد، هیجانات خرید و فروش در زمان کمتری اتفاق افتاده و قیمت‌ها سریعتر اصلاح می‌شود.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از روز دو شنبه هفته جاری دامنه نوسان در بازار اول بورس و فرابورس یک درصد افزایش می یابد، افزایش دامنه نوسان همیشه از تاکیدهای اهالی بازار سرمایه بوده است، که خوشبختانه رئیس سازمان بورس پی گیر مطالبات اهالی بازار سرمایه است و قرار است تا به صورت فصلی دامنه نوسان افزایش یابد.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان بورس اعلام کرد که با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره این سازمان، دامنه نوسان یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشور‌ها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.
از مسواک نرم استفاده کنید و هر سه یا چهار ماه یکبار آن را تعویض کنید یا اگر خراب شد، زودتر. اندازه و شکل مسواک باید به خوبی با دهان مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی به همه مناطق دسترسی داشته باشید.
شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.
وقتی افراد مسن وضعیت‌شان خوب نیستند نباید تصور کنند که این همه به دلیل کهولت سن است. مهم‌تر از همه با افزایش سن هرگز نباید از تلاش برای سالم‌تر بودن و این باور که کار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم دست برداریم.
سیستم ایمنی مکانیسم دفاعی بدن شما در برابر عوامل خارجی مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها یا سموم است. این سیستم حتی علیه سلول‌های خودش که به دلایلی تغییر کرده‌اند، مثلاً سلول‌های سرطانی به صورت دفاعی عمل می‌کند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی بار دیگر کاهش یافت و به 20.26 درصد رسید
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سخنگوی شرکت نفت یمن می‌گوید عواید حاصل از فروش نفت یمن که توسط ائتلاف متجاوز سعودی به سرقت می‌رود به یک بانک در عربستان سعودی واریز می‌شود.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ