دورسی می‌گوید ماسک تنها راه نجات توییتر از دست کنش‌گران وال استریت و صندوق‌های پوشش ریسک بود که می‌خواستند این شرکت را تصاحب کنند. به باور هم‌بنیان‌گذار توییتر، این شبکه اجتماعی هرگز نمی‌توانست به‌عنوان یک شرکت سهامی عام جان سالم به‌در ببرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
رضا دیهیمی، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره پارس نوین مدیا درباره شکل‌گیری همکاری بین این شرکت و برند تکنو (Tecno) و بازگشت این برند به ایران گفت: در کنگره جهانی موبایل بارسلون در سال ۲۰۲۳، مذاکراتی را با «تکنو» انجام دادیم که در نهایت به توافق انجامید.
کوروش بزرگ یا کوروش کبیر، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به تنهایی به تلاش یوگنی پریگوژین، بنیان‌گذار و فرمانده گروه پیمانکار نظامی واگنر برای شورش مسلحانه رسیدگی می‌کند.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
به گفته جک دورسی بنیانگذار توئیتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.
آیین تجدید میثاق رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کارمندان، کارکنان و محیط‌بانان این سازمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجلیل از محیط‌بانان نمونه کشوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در تصاویر منتشر شده نمایندگان طالبان، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی رؤسای جمهور سابق نیز دیده می‌شوند.
پلیس بعد از آغاز تحقیقات، ماشین جان فورسیت را در بیست و هشتم ماه می و در یک مایلی بیمارستان محل کار وی پیدا کرد. کیف‌پول، پاسپورت، لپ تاپ و کیف جان فوریست در حالی در ماشین وی پیدا شد که ماشین قفل نشده، پارک شده بود.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
رویداد آوانگارد، با سخنرانی رنه سینانی، مدیر و بنیان‌گذار سایت سوخت جت بزرگ‌ترین رسانه انگیزشی فارسی دنیا و حضور بیش از ۳ هزار نفر از جویندگان موفقیت، در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد.
مار اپریم اتنائیل رهبر جهانی آشوریان به همراه جمعی از اسقف ها، کشیش ها، نماینده آشوریان در مجلس، رییس مرکز گفت و گوی ادیان و رییس اداره ادیان، امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن ادای احترام به آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.
آذربایجانی‌ها در مسیر «پان تورکی» چنان پیش رفته‌اند که حتی نادرشاه افشار را «بنیان‌گذار دولت مدرن تورک آذربایجان»، «بنیان‌گذار دولت ترکی آذربایجانی افشار» و «بنیان‌گذار مذهب ترکی جعفری» می‌نامند. آنها پس از خروج از مدار روسیه و نظام سیاسی کمونیستی سخت در تلاش برآمدند تا طرح جدیدی دراندازند.
من همیشه می‌گویم که مسیر حزب الله از روز اول بر تقوا بنا شده بود، زیرا رهبران بنیان‌گذار جان خود را بر کف دست داشتند، برخی از آن‌ها شهید شدند، برخی از دنیا رفتند و برخی زندگی پربرکت و پر از دستاورد‌هایی داشتند.
مفقود شدن آقای بائو، یادآور ماجرای «جک‌ما»، بنیان‌گذار علی‌‌بابا و انت‌‌گروپ است.
نادر انقطاع دانشمندی ایرانی- آمریکایی است که در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا در رشته مهندسی برق و سیستم‌ها مشغول به کار است. او بنیان‌گذار حوزه متاترونیک نوری است؛ شاخه‌ای که نانوالکترونیک ونانوفوتونیک را با یکدیگر ادغام کرده است. دکتر انقطاع بعد
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
فردانش، زمین‌ها را قطعه‌قطعه کرد و در اختیار مردم گذاشت. به برخی می‌بخشید و به برخی دیگر، از قرار متری یک تومان، ۲ تومان و ۵ تومان می‌فروخت، اما باز هم مصالح رایگان به آن‌ها می‌داد. در همین گیر و دار بود که نخستین چاه‌های آب را در زمین بایر جوادیه حفر کرد و چندین و چند مسجد، مدرسه و حمام ساخت که برخی از آن‌ها تا همین امروز به جای مانده‌اند.
جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر، به‌دلیل اخراج‌های گسترده در این شرکت آمریکایی عذرخواهی و اذعان کرد که وی اندازه این شرکت را بیش از حد «سریع» بزرگ کرده است.
حکومت طالبان از قبر منسوب به ملا محمد عمر بنیان‌گذار طالبان رونمایی کرد.
پس از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، اکنون جک دورسی بنیانگذار این شبکه اجتماعی تصمیم دارد نسخه ای از یک شبکه اجتماعی جدید را به طور عمومی آزمایش کند.
نیمه تیرماه بود که «محمدمهدی ابافت» بنیان‌گذار پلتفرم ری استریم» که در پلتفرم «توییچ» (که در دولت ابراهیم رئیسی فیلتر شده) نیز فعال است، در کارزاری خطاب به زارع‌پور وزیر ارتباطات نوشت: «درخصوص فیلترشدن پلتفرم توییچ، اندوه بسیاری برای استریمر‌ها و تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده است، چراکه این پلتفرم فضای پیشرفت را برای استریمر‌ها در عرصه بین‌المللی هموار کرده تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد و ارزآوری برای کشور، پرچم میهن عزیزمان ایران را در میادین بین‌المللی، ورزش‌های الکترونیکی و تولید محتوا برافشانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ