این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسایه‌ها و اطرافیان همواره از من می‌پرسند چرا این ورزش را انجام می‌دهم؟ آن‌ها می‌گویند که باید در خانه بمانم و یا درس بخوانم و بعدش ازدواج کنم، چون به نظر آن‌ها ورزش برای دختران نیست.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید همراه اول یک ریال به استقلال نداده است.
داستانی که باعث شده کار علی برات‌زاده مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به اتفاقی است که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها رخ داده است. در شرایطی که ورزشکاران بقیه کشور‌ها در این جشن حاضر هستند و همگی پرچم کشور‌های مربوطه را به اهتزاز درمی‌آوردند، ویدئویی از برات‌زاده منتشر شده که پرچم ایران را رو به پایین نگه داشته و آن را تکان نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث شده تعدادی از رسانه‌ها در ایران به او تاخته و این اقدامش را عملی اعتراضی در همراهی با اعتراضات نیمه دوم سال گذشته بدانند
دختر ۲۹ ساله عراقی که زمانی برای یادگیری کاراته با همه اعضای خانواده و آشنایانش درگیر بود تا آنان را راضی کند که این ورزش رزمی را یاد بگیرد، اینک در یک آکادمی به عنوان مربی دختران علاقمند را آموزش می‌دهد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل توسط بازیکن جدید قرمزهای آنفیلد تحقیر شد.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
در ساعات اخیر ویدیویی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که حسابی خبرساز شده است.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در زمان دانشجویی خوئ در سال 1383 با هدف جلب توجه مسئولان وقت به موضوع کارتن‌خوابی، این اقدام نمادین را با سایر دانشجویان عدالت‌خواه انجام داد.
رضا شکاری هافبک گل‌گهر بعد از گلزنی مقابل تراکتور گفته بود خوشحالی نکردم، چون مردم عزادار هستند.
بادبادک که یکی از اختراعات قدیمی چین است و تاریخ دیرینه‌ای دارد، در این ویدیو داستان ساخت بادبادک با کلاه یک مرد چینی و گسترش آن به سرتاسر این کره خاکی را در روز جهانی بادبادک بشنوید. منبع: خبرفوری
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
در ششمین دوره مسابقه کتابخوانی به زبان عربی، شیخ محمد بن راشد حاکم دبی در حین خواندن متنی از کتاب خود "داستان من" در مورد خاطره مادرش "لطیفه" تحت تأثیر قرار گرفت.
داستان پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین چیست؟ این ویدئو را ببینید. / پارسینه
ویدیویی جنجالی از بازی تیم ملی ایران و هلند منتشر شده که واکنش بازیکن تیم ملی ایران را به همراه داشته است.
دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست زورگیر اتوبان نیایش با اتهام محاربه صادر شد، پرونده امروز به دادگاه ارسال می‌شود.
ربات آموزشی Miko 3 اکنون می‌تواند در نقش شخصیت‌های معروف داستان‌هایی از جمله موآنا، یخ زده، شیر شاه، داستان اسباب بازی، قهرمان بزرگ ۶، کوکو و داستان‌های محبوب دیگر قرار بگیرد.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
صالحی، دادستان تهران خطاب؛ به شاکیان پرونده زورگیری اتوبان نیایش گفت: برخورد عبرت‌آموز می‌کنیم.
عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک و اسطوره کشتی ایران از دوستی با هوشنگ ابتهاج شاعر و نویسنده معروف گفت.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ