گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس همچنان معتقد است که مرتکب پنالتی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در شرایطی سه امتیاز دیدار با تراکتور را به دست آورد که مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف خود داشت‌.
اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
دروازه‌بان جدید آلومینیوم اراک در نخستین بازی برای این تیم به میدان رفت.
ملی‌پوشان والیبال ایران امروز( شنبه ۱۳ خرداد ماه) اولین جلسه تمرینی خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند.
کارشناس داوری تاکید کرد برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس مقابل استقلال پنالتی نبود.
نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
ریکاردو ساپینتو دردربی هم در کنار خط پر جنب و جوش بود و ایضا به تصمیمات داور معترض بود، به خصوص جایی که توپ به دست ولسیانی خورد.
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال در دقایق ابتدایی بازی با پرسپولیس به تصمیم داور معترض شدند.
حسین وفایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان مقابل نماینده تایلند شکست خورد و از صعود به فینال این رقابت ها بازماند.
اشتباه میتروویچ، مهاجم فولام، در هنگام شلیک ضربه پنالتی این تیم در بازی مقابل نیوکسل باعث شد گل او مردود اعلام شود. نیوکسل در نهایت به نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
اعتراف مدافع مس: توپ به دستم خورد
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
سادیو مانه، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد برابر اینتر مرتکب پنالتی نشده است.
علی بن ناصر، داور معروف تونسی، قصد دارد توپ بازی معروف انگلیس و آرژانتین را به حراج بگذارد.
مهاجم مس کرمان می گوید از این به بعد به شکل ویژه ای از موقعیت‌های خود استفاده می کنند تا این تیم از شرایط نامساعد فاصله بگیرد.
مدافع صنعت نفت آبادان می گوید منکر این که توپ به دستش خورد نیست اما سخت است که بگوید این صحنه پنالتی بود یا خیر.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.
هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شده تا 4 امتیاز را در شروع مسابقات از دست بدهند.
شرزود تمیروف به عنوان اولین بازیکن تعویضی پرسپولیس نتوانست عملکرد راضی کننده‌ای داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ