انتظار رو به پایان است و فردا تیم ملی در اولین بازی و مهمترین بازی گروهی به مصاف انگلیس، یکی از تیم های مدعی قهرمانی می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم شهرداری گرگان با پرتاب ثانیه پایانی پری پتی جشن قهرمانی خود را در لیگ برتر بسکتبال در شهر آمل برپا کرد.
کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد او به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن ها با چاقو عنوان کرد.
اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که ماهیگیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل اول تا چهارم شدند.
هواداران استاندارد در شبکه های اجتماعی نوشتند: امیدواریم لیگ برتر اقدام کند، باشگاه ما شکایت کند و سازمان های حمایت از حیوانات وارد عمل شوند.
وزیر ارتباطات از اتصال عملیاتی پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: الان ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم و چندین ماهواره نیز در دست طراحی و ساخت هستند.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو کماکان به آمریکا در خصوص پرتاب موشک های بالستیک اطلاع رسانی خواهد کرد.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
اخیر فیلمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در آن یک دستگاه آئودی ئی-ترون تصادف می کند و می بینیم که بسته باتری بزرگ و بسیار سنگین آن از کف کنده شده و به هوا پرتاب می شود!
یک موشک فالکون ۹ که اخیراً به فضا پرتاب شد همراه خود ۲ توپ فوتبال نیز به فضا برد که با بوستر اول موشک به زمین بازگشتند.
دولت آمریکا چند روز پس از اعلام موافقت با فروش بیش از ۸۰ موشک نقطه زن به فنلاند، با فروش موشک های ضد هوایی دوش پرتاب «استینگر» به این کشور موافقت کرد.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی برنامه ویژه‌ای برای پرتاب اوت در نظر گرفته بود.
آمریکا فروش احتمالی ۵۳۵ میلیون دلاری سیستم های پرتاب موشک هدایت شونده به فنلاند را تایید کرد.
وندال های آثار هنری اعتراض شأن را به وضعیت موجود در جهان بر سر تابلوهای گران قیمت موزه‌ای خالی می‌کنند و با تلاش برای تخریب این آثار تصور می‌کنند؛ حرف شأن شنیده می‌شود.
ژاپن با اعلام اعتراض جدی نسبت به پرتاب موشک های کره شمالی گفت که این موشک ها خارج از منطقه اقتصادی ژاپن سقوط کرده است.
مهندسان ناسا نشتی های موشک آرتمیس یک را ترمیم کردند.
رئیس سازمان فضایی از برنامه سازمان فضایی برای پرتاب ماهواره های ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرمی تا ۴ سال آینده خبر داد.
وزیرخارجه انگلیس و نامزد نخست وزیری این کشور ادعا کرده است که برای پرتاب تسلیحات هسته‌ای آمادگی دارد.
نادر محمدی با دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل پرسپولیس، تبدیل به اولین اخراجی لیگ بیست و دوم شد.
اسپیس ایکس مجموعه جدیدی از ماهواره های اینترنتی استارلینک را به مدار زمین فرستاد. این بیست و یکمین عملیات پرتاب ماهواره استارلینک در سال جاری میلادی است.
نادر محمدی با عقد قراردادی به ذوب آهن اصفهان پیوست. محمدی مدافع سابق تراکتور و پیکان که با اوت های آکروباتیک خود شناخته می‌شد، با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست. به نظر می‌رسد قربان بردیف اعتقادی به پرتاب اوت بلند و استفاده از پرتاب مستقیم در شیوه بازی تراکتور ندارد
ارتش چین اعلام کرد پرتاب آزمایشی موشک های با کلاهک غیر هسته ای را به سمت هدف فرضی در شرق تایوان برای امشب برنامه ریزی کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳۱ تن از ایشان وخیم است.
کیک کاستلا شکلاتی نوعی کیک اسفنجی مشهور ژاپنی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و عصرانه بسیار مناسب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ