صدها نظامی صهیونیست با امضای طوماری خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به اجرای اصلاحات قضایی در ارتش هشدار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به نگرانی شدید محافل امنیتی و نظامی این رژیم از سرباز زدن صدها نظامی ذخیره این رژیم از خدمت نظامی اشاره کردند.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در شبانه‌روز گذشته در درگیری‌های بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ضدحملات اوکراین در محورهای مختلف همچنان ادامه دارد و در شبانه‌روز گذشته صدها نظامی اوکراینی کشته و تسلیحات آنها منهدم شدند.
صدها نظامی ذخیره عضو یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه روند اصلاحات قضایی این رژیم، از خدمت نظامی سر باز زدند.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد در ادامه مقابله با ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف صدها نظامی اوکراینی کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز نابود شد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
صدها نفر در سودان بعد از دو هفته درگیری بین ارتش و یک نیروی شبه نظامی کشته شده اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته در مناطق مختلف صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
مقامات آمریکایی گفته اند که پیش از این تهران، صدها پهپاد را به مسکو برای حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی در اوکراین داده است و دولت بایدن هشدار داده که روسیه و ایران در حال توسعه یک "شراکت دفاعی تمام عیار" هستند.
صدها نفر از مردم آمریکا در شهر نیویورک در اعتراض به کمک‌های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین، تجمع کردند.
شماری از کانال‌های غیررسمی تلگرام نوشته‌اند که روز یکشنبه صد‌ها سرباز روسی- که تعداد آن‌ها بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر عنوان شده است- وارد ویتبسک بلاروس شدند. رویترز نوشته که قادر به تائید این اطلاعات نبوده، اما در ادامه گزارش داد که روسیه و بلاروس تسلیحات و سربازان جدید خود را به رزمایش‌ها اضافه کرده‌اند و در حال انجام مانور‌ها و تمرین‌هایی هستند که از تجربیات روسیه در جنگ اوکراین برگرفته شده است.
تحقیقات داخلی بازرسی کل سومین منطقه بزرگ آموزش و پرورش شهر شیکاگو آمریکا، صدها مورد تجاوز معلمان و مدیران به دانش‌آموزان را به اثبات رساند.
خبر‌ها از حمله موشکی روسیه به زیرساخت‌های نظامی و انبار‌های ذخیره اوکراین در منطقه زاپوروژیه و شنیده شدن حدود صدای ۱۶ انفجار حکایت دارد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات ارتش این کشور به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف صدها نظامی کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور، پاتک اوکراین را دفع کرده و در این درگیری‌ها صدها نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای نظامی ذخیره ارتش اوکراین که در حال اعزام به مناطق جنگی بودند را با موشک بالستیک اسکندر هدف قرار داده و صدها نفر از آنها را کشته است.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.
در پی آغاز مانورهای گسترده نظامی ارتش چین در نزدیکی سواحل تایوان، ناو آمریکایی «یو اس اس رونالد ریگان» صدها کیلومتر از سواحل این کشور دور شده است.
سخنگوی وزات دفاع روسیه می‌گوید در دو حمله هوایی جداگانه به محل تجمع نیروهای نظامی اوکراین، صدها نفر از آنها کشته و تجهیزات نظامی‌شان منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ