ناامنی در رژیم صهیونستی طی دو روز گذشته به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
منابع عبری در گزارش‌هایی اذعان کردند که ناامنی روزهای اخیر در اراضی اشغالی ضربه سنگینی به بخش گردشگری و به طور کلی اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد آورده است.
سخنگوی دولت گفت: اقدامات غیر انسانی و منزجرکننده برای القای ناامنی در مراکز رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی ایران مانع رشد ‎دختران ایران نخواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از حقایق تلخی که نیاز به شفاف‌سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها هر کجا که باشند ناامنی هم هست، گفت: همسایگان باثبات، امن و قوی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم هستند.
نماینده دائم سوریه رفتارهای مخرب آمریکا را موجب ایجاد ناامنی و بی ثباتی بین میلیون ها نفر از شهروندان سوری دانست.
وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ شبکه‌های مجازی گفت: اگر متولیان شبکه‌های اجتماعی و مجازی بخواهند با ناامنی و هدایت جریانات اغتشاشگر کار کنند، طبیعی است ما هم همان موضع قبلی را خواهیم داشت.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.
امنیت قطر، خیلی زود خود را به هواداران نشان داد و به نوعی این‌کشور پاسخ محکمی به برخی گمانه زنی ها داد.
منابع خبری در انگلیس با انتشار تصاویری از افزایش سرقت با تهدید سلاح سرد در لندن خبر می دهند.
ماموران یگان ویژه در اهواز زن جوانی که از لیدرهای اغتشاشات در این شهر بوده است را دستگیر کرده اند؛ این زن ادعا می کند چون شهر نا امن است با خود چندین اسپری فلفل به همراه دارد!
نوسانات شدید آب و هوایی اکنون باید یک هنجار و نه یک امر مجزا و بعید در نظر گرفته شود.
رژیم صهیونیستی حتی باوجود هسته‌ای شدن و اتحاد با محور عربی-غربی باز هم در یک شرایط ناامن، بی‌ثبات و پرمخاطره به سر می‌برد.
رژیم صهیونیستی هر بار با حمله به غزه به دنبال تحقق امنیت پوشالی برای شهرک نشینان اطراف غزه و به طور کلی صهیونیستها است؛ اما آنچه برای آنها به ارمغان می آورد، موشک و ناامنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ