یکی‌ از‌ نکات جالب توجه درباره ستاره رئال این است که در فوتبال اروپا بیشترین خطا روی‌ او انجام‌ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد بالا رفته، ما هم که هیچ اردوی برون‌مرزی نداریم و شرایط سختی نسبت به گذشته که مدال‌آور بودیم، داریم.
تیم ملی جوانان ایران در ست چهارم با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ایتالیا را شکست داد تا برنده فینال در ست پنجم مشخص شود.
تیم ملی جوانان ایران در ست چهارم با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ایتالیا را شکست داد تا برنده فینال در ست پنجم مشخص شود.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
در رده بندی تیمی ایران با ۲۲۵ امتیاز مقتدرانه و با اختلاف زیاد عنوان قهرمانی را بدست آورد و پس از تیم ایران تیم های هند با ۱۸۰ و قزاقستان با ۱۵۸ امتیاز دوم و سوم شدند.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین بازی به مصاف تیم ژاپن رفت که ست اول با اختلاف زیاد به سود ژاپن به پایان رسید.
اختلاف سنی من با بچه‌ها زیاد است. حالا در تیم تنها یکی، دو بازیکن 30 ساله داریم و میانگین سنی بقیه 24 - 20 سال است
سپاهان در شبی که می توانست با اختلاف گل زیاد برابر حریف خود برنده شود، انواع و اقسام موقعیت گل را از دست داد و یک امتیاز را تقدیم ملوان کرد.
کشور ترکیه با اختلاف زیاد مقصد اصلی شهروندان ایرانی است و بر این اساس ۷۱ درصد از سفر‌های توریستی ایرانی‌ها به کشور ترکیه انجام شده است.
سرمربی الدحیل می‌گوید آنها ستاره خود یعنی ادمیلسون را مقابل الهلال در اختیار نداشته‌اند و این مربی او را برای تیمش به تاثیرگذاری مسی دانست.
طبعا زمانی کلمه رجل شامل هر دو جنس خواهد شد که قدرت زنان و مطالبات آنان در جامعه زیاد شود. پس این اصل تفسیرپذیر است و قابلیت انطباق با خواست جامعه را دارد. اختلاف اصلی درباره آن دسته از قوانین اساسی که اجرا می‌شود در این بخش است. ولی تفسیر اصول و قواعدی دارد، به عبارت دیگر مرجع تفسیر نمی‌تواند هر برداشتی را به صرف اینکه در حوزه صلاحیت اوست، تفسیر بنامد. تفاسیر حقوقی باید به گونه‌ای معتبر و موجه باشد که بخش بزرگی از جامعه حقوق‌دانان کشور با آن همراهی کنند. تفسیر‌های دلبخواه و به سود قدرت یا یک گروه، مصداق تفسیر به رای و سوءاستفاده از حق است و پذیرفتنی نیست.
مهدی قایدی می‌گوید استقلال باید همه بازیهای خود را با اختلاف زیاد ببرد.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم اما با عزم جزم، سعی در پیروزی با اختلاف زیاد داشتیم که کسب شد.
فهرست جدول برترین گلزنان جام جهانی با صدرنشینی انفرادی ستاره فرانسه تکمیل شد.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
شیرجه عجیب جردن پیکفورد بعد از شوت بسیار بد جو آلن، بازیکن ولز، که با اختلاف زیاد از بالای دروازه انگلی بیرون رفت خبرساز شده است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوانند به روند خوب‌شان ادامه بدهند.
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه کاپ روئینگ آسیا پیرامون انتخاب دبیرکل کمیته، گفت: مناف هاشمی، چهار سال معاون وزارت ورزش بوده و هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی مختلف بوده است.
شاید اگر ست اول را می‌بردیم بازی خیلی قشنگ‌تر می‌شد. از آنجایی که با اختلاف زیاد ست اول را باختیم و آن‌ها هم خیلی خوب کار کردند، اجازه ندادند ما سوار بازی شویم.
نوجوانان ایران همانطور که پیش‌بینی می‌شد در این دیدار کار دشواری مقابل حریف نداشتند و از همان ابتدا اختلاف گل را با حریف زیاد کردند
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ