مهدی قایدی می‌گوید استقلال باید همه بازیهای خود را با اختلاف زیاد ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با گلایه از مشکلات مالی تیمش اعلام کرد که چاره‌ای جز رعایت سقف قرارداد ندارند.
یازده بازیکن از لیست کنونی تیم سپاهان را بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس تشکیل می دهند.
مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب اصلی یک رقابت واقعی را در تمرینات این تیم شروع کرده اند.
در اواخر دهه 70 منصور پورحیدری تیمی ساخت که در آسیا هم رقیب نداشت.
تیم فوتبال استقلال در حالی موفق شد امیدهای این باشگاه را شکست دهد که سردار آزمون برای شاگردان نکونام گلزنی کرده است.
افشین پیروانی می‌گوید با سقف بودجه، امکان رقابت در لیگ قهرمانان آسیا وجود نخواهد داشت
مهدی تاج پیشنهاد داده که در ادامه مسیر سایپا از استقلال حمایت کند و ایران خودرو از تیم پرسپولیس و این دو خودروساز شخصا تیمی در فوتبال ایران نداشته باشند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
سازمان خصوصی سازی کل کشور نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.
وحید کاظمی دو قضاوت موفق در تبریز داشت؛ یکی برای شکست استقلال و دیگری در جریان پیروزی دراماتیک پرسپولیس.
محبوبیت ریکاردو ساپینتو بین هواداران استقلال مورد توجه رسانه‌های پرتغالی قرار گرفته است.
استقلال در 5 فصل اخیر به جز دیدار فینال جام حذفی هرگز برای مسابقات این تورنمنت سفر نکرده است!
مقام‌های اسرائیلی به سرعت از اظهارات بایدن مبنی بر پایان توافق هسته‌ای استقبال کردند، اما نهاد‌های امنیتی اسرائیلی با احتیاط نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داده اند و سخنان بایدن را صرفا یک لغزش زبانی و نه بیانگر واقعیت تصمیم گیری دولت او قلمداد کرده اند. مقام‌های دولت امریکا به "هاارتص" گفته اند که به نظر می‌رسد علیرغم شرایط چالش برانگیز طی چند ماه آینده چرخشی قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای رخ خواهد داد.
فریم شکارشده از دوئل هوایی بازیکنان در دیدار استقلال و آلومینیوم نکته عجیبی در بر دارد.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.
هافبک باشگاه استقلال هنوز لیگ شروع نشده، برای رقبایش خط و نشان کشیده است.
لحظاتی از این دیدار به‌ویژه در نیمه نخست تحت‌تأثیر زاویه عجیب فیلم‌برداری تلویزیون بود. در واقع کارگردانی که عهده‌دار پخش زنده این دیدار بود، زاویه دوربین را به گونه‌ای انتخاب می‌کرد تا تبلیغات دور زمین، به کمترین شکل ممکن نشان داده شوند.
عرفان باقری حالا باید تلاش کند دور از فضای مجازی و در زمین فوتبال توانایی هایش را نشان بدهد تا بتواند به یک ستاره واقعی تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ