سرمربی الدحیل می‌گوید آنها ستاره خود یعنی ادمیلسون را مقابل الهلال در اختیار نداشته‌اند و این مربی او را برای تیمش به تاثیرگذاری مسی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد بالا رفته، ما هم که هیچ اردوی برون‌مرزی نداریم و شرایط سختی نسبت به گذشته که مدال‌آور بودیم، داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف دریایی امروز یکی از اولویت‌های منطقه است و با شکل گیری آن حتماً سطح امنیت در منطقه به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.
بیرجند_کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با تقویت اختلاف فشار در سطح زمین وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه تشدید می شود.
برخی منابع اوپک پلاس اعلام کرده‌اند اعضای این ائتلاف قصد ندارند سطح تولید را در اجلاس چهارم ژوئن پایین بیاورند.
لندر ژاپنی «هاکوتو- آر» در اواخر آوریل سال جاری میلادی روی سطح ماه سقوط کرد. اکنون مشخص شده دلیل این سقوط اختلال در حسگر ارتفاع کاوشگر بوده که درباره لبه یک دهانه ماه دچار سردرگمی شده بود.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
یزد- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با اشاره به راه اندازی پویش سردار سلیمانی برای آزادی زندانیان گفت: در قالب این پویش، ۳ هزار زندانی در سطح کشور از زندان‌ها آزاد شدند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی با همه کشتی گیران دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است.
دانشمندان چینی از لیزرهای قدرتمند برای شبیه‌سازی شراره‌های خورشیدی که باعث انفجارهای مغناطیسی در سطح خورشید با توانایی آسیب و ایجاد اختلال در سیستم‌های ارتباطی زمین شوند، استفاده کردند.
قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر به طور متوسط ۴۱ درصد ارزان‌تر است.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
در برنامه «پروژه استراتژی ایران» شورای آتلانتیک که به تازگی راه‌اندازی شده است، براین انگاره تاکید می‌شود که آمریکا درباره تهران با سطح بی‌سابقه‌ای از اختلاف و عدم اطمینان مواجه شده است و همین مساله می‌تواند فضای تصمیم‌گیری در واشنگتن را در ابهام فرو برد.
«دیمیتری پسکوف» گفت که سطح روابط روسیه و ترکیه در حدی است که به دو کشور امکان می دهد تا اختلافات خود را درباره سوریه از طریق گفتگو حل کنند.
«دیمیتری پسکوف» گفت که سطح روابط روسیه و ترکیه در حدی است که به دو کشور امکان می دهد تا اختلافات خود را درباره سوریه از طریق گفتگو حل کنند.
فریدون عباسی با اشاره به آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در فردو بیان کرد: ایران تا به امروز خیلی مراعات حال طرف‌های غربی را کرده است. به دلیل اختلاف سلیقه‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، برخی معتقد هستند.
محصولات ارائه شده در میادین بر اساس نرخنامه انواع میوه و سبزیجات در میادین ۲۹ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از قیمت میوه و سبزیجات در خرده فروشی‌های سطح شهر است.
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
منابع آگاه در در ائتلاف اوپک پلاس به رویترز گفتند که رایزنی‌های اعضای اوپک پلاس در خصوص کاهش سطح تولید در نشست پنجم اکتبر بر کاهش بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون بشکه در روز متمرکز شده است.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به گام‌های مهم ایران، روسیه و چین در مسیر شکل‌دهی به یک ائتلاف راهبردی در سطح نظام بین‌الملل گفت: ما بیش ‌از ۴۰ سال است که غرب را آزموده‌ایم؛ آنها ثابت کردند که هیچ‌گاه به دوستی برای ایران تبدیل نخواهند شد.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.
دار مجازات عاقبت جنایت با چراغ خاموش
شکست امشب تیم ملی مقابل تیم بدون ستاره الجزایر، تا حدی دلیل رد بازی دوستانه با تیم‌هایی نظیر اروگوئه و نیوزیلند از سوی اسکوچیج را نمایان کرد. اختلاف سطح تیم‌های جام جهانی با حریفان حاشیه خلیج فارس، زنگ خطر را به صدا درآورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ