رئیس پیشین صداوسیما نوشت: فضایی که مردم برای کسب و کار و امور جاری پولش را داده‌اند بنام امنیت و بطور نامحدود قطع می‌کنید! آیا نا‌‌‌‌‌‌‌امنی خلق نمی‌کنید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از رئیس پیشین فدراسیون کشتی دعوت کرد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.
نشست واکاوی بحران آب در روابط ایران و افغانستان روز گذشته در موسسه اطلاعات برگزار شد.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
رئیس جمهور سابق ایران تاکید کرد: بازنشستگی و باز ایستادن برای یک رئیس‌جمهور پیشین معنا ندارد؛ تعامل با افکار عمومی، پاسخگویی، بیان کامیابی‌ها و ناکامی‌ها و تشریح کارنامه و میراث نمی‌تواند نقطهٔ پایانی داشته باشد.
رئیس پیشین هیات قایقرانی کرمانشاه حاضر به تحویل کلید هیات به رئیس جدید نمی‌شود.
پرویز مظلومی سرمربی پیشین و عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شده است.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
نشست صمیمانه و مشورتی رئیس سازمان انرژی اتمی با جمعی از رؤسای پیشین این سازمان برگزار شد.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر اجازه حضورش در این برنامه را نداده‌اند.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
بعد از گذشت سه ماه از استعفای رئیس پیشین مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، متصدی جدید این مرکز مشخص و معرفی شد.
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که در صورت احیای توافق هسته‌ای در دولت کنونی آمریکا، رئیس جمهور بعدی این کشور هرگز به آن پایبند نخواهد بود.
صحبت‌های سپ بلاتر بازتاب‌ زیادی داشته و طبیعتا قطر به عنوان میزبان پاسخگوی این اظهارات خواهد بود.
مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس جدید سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه احسان اصولی باید از ریاست کمیته فوتسال استعفا کند، گفت: ساختمان‌های فوتسال غصبی است و باید این ساختمان‌ها را پس بدهند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه احسان اصولی باید از ریاست کمیته فوتسال استعفا کند، گفت: ساختمان‌های فوتسال غصبی است و باید این ساختمان‌ها را پس بدهند.
رئیس اسبق پنتاگون، روسیه را نیز دیگر تهدید پیش روی آمریکا خوانده و گفته بود: «لازم است همه ما کارهای بیشتری برای مهار تجاوزگری روسیه و دفاع علیه آن انجام دهیم.»
رئیس پیشین سرویس‌ های اطلاعات نظامی دانمارک امروز در حالی تحت پیگرد قرار گرفت که بخش عمده‌ ای از اتهام وی با رسوایی مربوط به همکاری کپنهاگ با آژانس امنیت ملی آمریکا گره خورده است.
رئیس کمیته ملی المپیک طی حکمی کیکاوس سعیدی دبیرکل پیشین این کمیته را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در دوره گذشته مهدی تاج جلسه‌ای را با مسئولان صداوسیما و دوستان نظارتی برگزار کرد و برکناری کارلوس کی‌روش را به عنوان نسخه پیچیده شده قبول کرد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید کمیته ملی المپیک در حضور وزیر ورزش برگزار شد.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ