موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو به خاطر وجود بندی در قراردادشان نمی توانند در صورت جدایی از رئال راهی بارسلونا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکتیک اولیه پرسپولیس در شروع لیگ برتر باعث نیمکت نشینی امید عالیشاه می شود.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
یان زومر برای حضور در تست های پزشکی باشگاه اینتر به شهر میلان سفر کرد.
رقیب سردار آزمون و جانشین پاتریک شیک اگر در معاینات پزشکی قبول شود امروز با لورکوزن می بندد.
علیرضا جهانبخش در غیاب احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در دست می بندد.
آلفابت و اتحادیه اروپا تصمیم دارند قبل از وضع قوانینی برای نظارت بر هوش مصنوعی، پیمانی برای توسعه این فناوری با شرکت های اروپایی و غیر اروپایی ببندند.
دستور العمل قراردادهای میان باشگاه ها و بازیکنان در 30 بند ارائه شده و قوانین جدیدی باید در قراردادها گنجانده شوند.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
رئیس جمهور در نامه‌‍ ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» که به پیشنهاد معاونت اقتصادی توسط هیئت وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
رئیس جمهور در نامه ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشتریان یکی از اولویت های اصلی ایران خودرو است، تصریح کرد: حیات تولیدکنندگان و خودروسازان به رضایتمندی مشتریان گره خورده و ایران خودرو تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر به کار می بندد.
رشید مظاهری برای دیدار امروز برابر استقلال، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد.
علم الهدی گفت: اگر دیپلماسی عزت و حکمت اسلامی بوده که حاج قاسم عزت‌آفرین برای اسلام بود در همه عرصه‌ها به شهادت همه مردم، اگر مقصود آن دیپلماسی خاص زد و بند با آمریکا و اروپا بوده، بله حاج قاسم تمام حرکاتش ضد این دیپلماسی بوده، آن آقای دیپلمات اگر می‌خواسته با آمریکا و اروپا زد و بند کند ضمن اینکه آقای ظریف هم این حرف را قبول ندارد و خودش هم حرفش را برگرداند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت با درخواست مالی نجومی اش با این باشگاه قرارداد می بندد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان توفیق دارد همه تلاش خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار بندد.
به گفته خداداد افشاریان احتمالا از هفته های پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر، در برخی ورزشگاهها VAR خواهیم داشت.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: صرف اینکه کسی آدم خوبی باشد به معنای این نیست که مسئول خوبی هم می تواند باشد، عقل و تدبیر لازمه مدیریت است که در این صورت مسئولین نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت باعث حذف شرکت‌های واسطه می‌شود و راه امضاهای طلایی را می بندد.
این روزها همزمان با وقایع مهمی که در کشور و به خصوص در عرصه سیاست خارجی رخ می دهد شاهد هستیم که مرگ ناگوار یک بانوی سقزی موجب شده تا موجی از واکنش و احساس همدردی در میان مردم و فضای مجازی ابراز شود.این واکنش ها که از چند روز پیش و همزمان با دستگیری این بانو شروع شده با خبر فوت او شدت پیدا کرد
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مسجد ابراهیمی شهر الخلیل واقع در کرانه باختری را روز پنجشنبه به روز نمازگزاران می بندند.
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: با افزایش قیمت ها و ضربه اقتصادی به اروپایی ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شرط می بندد که این اتحادیه در جنگ اوکراین شکست خواهد خورد.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ