وزارت بهداشت سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۵۲۸ کشته و ۴۵۹۹ هزار زخمی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال در سودان؛ یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو، فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع که از نیمه آوریل گذشته شروع شده است، باشدت تمام ادامه دارد.
وزیر خارجه سودان تاکید کرد ارتش این کشور می‌تواند اقدامات جدی را در قبال شورشیان نیروهای پیشتبانی سریع در پیش بگیرد.
وزیر بهداشت سودان به جدیدترین آمار قربانیان درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع از ۱۵ آوریل گذشته تاکنون اشاره کرد.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که از ابتدای درگیری در سودان از ۱۵ آوریل تاکنون ۸۴۰ هزار نفر در این کشور آواره شده‌اند.
اتحادیه پزشکان سودان اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون در مناطق مختلف این کشور دست‌کم ۸۵۰ غیرنظامی کشته شدند.
اتحادیه پزشکان سودان اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون در مناطق مختلف این کشور دست‌کم ۸۵۰ غیرنظامی کشته شدند.
وزارت خارجه سودان نقض مصونیت دیپلماتیک سفارت قطر در خارطوم از سوی نیروهای پشتیبانی سریع را به شدت محکوم کرد.
بر اساس اعلام اتحادیه پزشکان سودان، درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در این کشور، تا کنون دست‌کم ۵۲۴ غیرنظامی را کشته و ۲۸۷۲ تَن را نیز زخمی کرده است.
وزیر امور خارجه عربستان، تلفنی با دبیر کل اتحادیه عرب درباره سودان گفتگو کرد.
اتحادیه پزشکان سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۴۴۷ کشته و ۲۲۵۵ هزار زخمی خبر داد.
بحران انسانی در حال ظهور باعث نگرانی همسایگان سودان و سازمان‌های امدادی بین‌المللی شده است. این کشور ممکن است به سمت جنگی تمام‌عیار و حتی تجزیه پیش برود که پیامدهای گسترده‌تری برای خاورمیانه و بسیاری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا به همراه خواهد داشت.
اتحادیه پزشکان سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۴۳۶ کشته و ۲۱۷۵ هزار زخمی خبر داد.
درگیری‌های جاری در خیابان‌های خارطوم نشان دهنده تداوم روح قبیله‌گرایی در سودان و حیات برنامه‌های برنارد لوئیس در دستگاه سیاست‌خارجی قدرت‌های استعماری در منطقه غرب آسیا است.
کمیساریای عالی امور پناهندگان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌ها و خشونت در سودان، تاکنون ۴۰ هزار تن از اتباع غیر سودانی خارطوم، پایتخت سودان را ترک کرده‌اند.
وزارت بهداشت سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۵۱۲ کشته و ۴۱۹۳ هزار زخمی خبر داد.
سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره پیامدهای انسانی تداوم جنگ داخلی در سودان، اعلام کرد از زمان آغاز این جنگ در ۱۳ آوریل تا کنون ۳۳۰ نفر کشته و دست‌کم ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
در چهارمین روز از درگیری‌ها در سودان، رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۲۷۰ نفر در این کشور کشته و بیش از ۲۶۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
ناآرامی‌ها و درگیری‌های خیابانی در سودان از دیروز بار دیگر تشدید شده و تاکنون ۵۰ نفر کشته و ۶۰۰ تن دیگر برجای گذاشته است؛ اما سوال اصلی این است نیروهای آغازکننده این درگیری چه کسانی هستند؟
نخستین روز درگیری‌ها در سودان تا کنون حداقل نفر ۲۵ کشته و حداقل ۱۸۳ نفر زخمی برجای گذاشته است.
میتسوکا اولین بار در سال ۱۹۹۳ از Viewt رونمایی کرد که از آن زمان تا کنون در کلاس سدان ۴ درب همچنان سفارش تولیدش را می‌پذیرد. از سال ۲۰۱۵ تولید مدل هاچ بک ۵ درب را نیز به مجموعه Viewt اضافه کرده است.
مقام های سودان از افزایش شمار قربانیان سیل در این کشور خبر دادند و اعلام کردند که در پی جاری شدن سیل ویران‌گر اخیر تاکنون ۱۳۶ نفر کشته و هزاران خانه مسکونی تخریب شده است.
اداره دفاع مدنی سودان اعلام کرد که به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش های شدید باران از ماه ژوئن تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ