اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بمب افکن بی-۳۶ پیس‌میکر در اواخر دهه ۱۹۴۰ و با هدف سفر رفت و برگشت از نیوانگلند در آمریکا به لنینگراد در شوروی سابق بی نیاز از سوخت گیری طراحی شد.
با شنیدن نام هواگرد بال‌دیس پنهان‌کار ناخودآگاه یاد بی-۲ اسپریت می‌افتیم، اما سال‌ها پیش از آن آلمان نازی طرح ساخت بمب افکن بال دیس جت را در سر می‌پروراند.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و این باشگاه ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کنند.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
گرگان- وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.
مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
ساکت الهامی یازده بازیکن اصلی خود برای دیدار با پیکان تهران را انتخاب کرد.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
مانوئل اوگارته بعد از یک تکل بی محابا روی پای بوکایو ساکا از زمین بازی اخراج شد.
حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.
عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت همزاد سیاست است و سیاست بدون قدرت بی اثر است. کار اصلی سردار سلیمانی ساخت قدرت برای سیاست خارجی ما بود.
اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:  احداث پل شهید کلانتری در دریاچه ارومیه و ساخت این ابنیه بر خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست.
در فاصله 48 ساعت تا آغاز دربی در استادیوم آزادی هنوز داور آن مشخص نشده است!
حسین دهباشی در پاسخ به توییت محسن رضایی درمورد حملات موشکی زمان جنگ تحمیلی نوشت: موشک‌های رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نه ساخته دول غربی که همگی «اسکاد بی» و ساخت روسیه بود.
در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران مورد توجه رسانه‌های بی المللی و خصوصا انگلیسی قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس و پوچ است.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد گفتند انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.
خبرنگار وب سایت آجان اسپور ترکیه مدعی شد که مالک فنرباغچه برای جذب طارمی مجددا تلاش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ