دو بازیکن خط خورده پرسپوليس برای دیدار با استقلال، در لیست بازی جام حذفی تیم را همراهی خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.
مهاجم برزیلی شارجه در بهترین شرایط آماده دیدار با تراکتور شد.
چهارصد و ششمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «سرباز روز نهم! اسم تو مصطفاست» منتشر شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.
ژوزه مورایس برای انتخاب ترکیب خط میانی خود در مصاف با ذوب آهن شرایط پیچیده‌ای دارد.
خط خورده بزرگ تیم ملی سوژه فدراسیون جهانی شده است.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازیکنانی که از فهرست این تیم برای دیدار فینال جام حذفی خط خورده‌اند باید با این شرایط کنار بیایند.
جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
خط‌خورده‌های اولین لیست قلعه‌نویی در تیم ملی
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
۹۰ دقیقه و خورده‌ای پرس در تمامی نقاط خط دفاعی تیم حریف باعث شده تا ساسان انصاری به یک مهاجم خستگی ناپذیر تبدیل شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
حادثه تلخ و گنگ بود، علت آتش هم نامشخص. خیلی زود نیرو‌های امدادی خود را به مهلکه رساندند. شلوغ شد، آن‌قدر شلوغ که صدابه‌صدا نمی‌رسید. انبوه جمعیت نیرو‌های امدادی در رنگ‌های مختلف خط کشیدند، خودرو‌های ماموران نجات هم شانه‌به‌شانه هم ایستاده بودند.
یکی از عجیب‌ترین خط‌خورده‌های تیم ملی در جام جهانی امید نورافکن بود که هنوز هم در لیست خرید یحیی گل‌محمدی است.
باشگاه رم با انتقاد از تصمیم گرت ساوت‌گیت برای دعوت نکردن دو ستاره انگلیسی این تیم برای حضور در جام جهانی می‌گوید علت این تصمیم را نمی‌تواند درک کند.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، با بیان اینکه متاسفانه همیشه خط خورده‌ها از تیم ملی خود را محق می‌دانند، گفت: اگر قرار بود حقی از کسی ضایع شود شک نکنید که من سرمربی تیم ملی نمی‌ماندم.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
خط خورده‌های تیم ملی؛ قائدی از آبی و صادقی از قرمز!
خط خورده‌های تیم ملی بلافاصله در تمرین استقلال
ارسلان مطهری پس از تماس بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز به همراه بازیکنانی که از فهرست بازی با مس کرمان خط خورده‌اند، تمرین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ