۹۰ دقیقه و خورده‌ای پرس در تمامی نقاط خط دفاعی تیم حریف باعث شده تا ساسان انصاری به یک مهاجم خستگی ناپذیر تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برتری دیشب بارسا برابر رئال، تعداد پیروزی های ژاوی برابر کارلو آنچلوتی حالا به 6 رسیده و او به گربه سیاه مربی ایتالیایی تبدیل شده است.
روزبه چشمی هنوز با باندپیچی دست راست، در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند.
درخواست وینیسیوس برای تعویق جلسه دادگاهش با واکنش منفی رسانه اصلی والنسیا روبه‌رو شد.
سخنگوی اتحادیه ملی بسکتبال اعلام کرد صندوق سرمایه‌گذاری مستقل قطر به دنبال خرید سهام باشگاه بسکتبال واشنگتن ویزاردز است.
خسوس وایخو که هشت سال است در عضویت رئال قرار دارد و تنها 18 بازی برای این تیم انجام داد، فصل بعد نیز ماندنی است.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
رامین رضاییان برای دومین فصل متوالی با تیمش در رتبه دوم ایستاد و نتوانست جشن قهرمانی بگیرد.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
آنتونیو رودیگر دیشب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد.
دروازه‌بان ایرالکو با کلین‌شیت مقابل ذوب در صدر جدول گلرهای لیگ برتر قرار گرفت.
ما چیزی به غیر از هم نداریم... امسال نیز به آخرین دقایقش رسید؛ سالی که ما مردم ایران، بسیار عزیزان‌مان را جوانان زیباروی و شجاع‌مان را از دست دادیم و بر مزار آنان اشک، باران شد و موی‌‌ به نشانه سوگ بریدیم و اما عهد بستیم دست همدیگر را رها نکنیم برای ایران آباد... ما، مردمِ ایران، نجیب و ریشه‌دار در تاریخ، روزهای بی‌قرار بسیار پشت‌سر گذاشته‌ایم و گرچه امروز هنوز بی‌قراریم، ولیکن «فرهاد این افسانه بی‌شیرین نخواهد ماند. قطعه «روزهای بی‌قرار» هدیه‌ای تقدیم از فرزند کوچک ایران به مردم بزرگ کشورم.
محمد کریمی احتمالا مهم ترین گل فصل لیگ برتر را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، همچنان حاضر نیست از کری خواندن برای طرفداران منچستریونایتد دست بردارد.
مهاجم محبوب آبی‌های پایتخت با یک فرصت‌طلبی در مقابل دروازه نساجی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیروزی سایپا پیکان و سریک پیگیری شد.
گل‌گهر در هفته دوازدهم لیگ برتر توانست با گلزنی دو بازیکن سابق استقلال مقابل هوادار به برتری برسد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم، ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
اگر شاخص انقلاب را در لابلای سخنان رهبری دنبال کنیم و اگر حسن عباسی خود را چهره‌ای انقلابی قلمداد می‌کند؛ چه سنخیتی میان نظرات رهبری و حسن عباسی وجود دارد؟
ناپولی ول‌کن صدر جدول کالچو نیست
آبادان - صنعت نفت در ادامه روند ناکامی‌های خود در این فصل به تیم سپاهان اصفهان باخت تا همچنان به روند قعرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.
فوق ستاره هلندی دنیای والیبال یک بار دیگر عملکرد خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت‌.
در نامه محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به قالیباف رئیس مجلس در خصوص نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت آمده است: اگرچه معاون حقوقی قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمانح تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند. علیهذا گرچه الفاظ مصوب قانون معتبر و دارای حجیت است و استناد به صورت مذاکرات موجه نمی‌باشد معذلک با توجه به اختلاف برداشت از قانون درخواستن دارد مجلس رفع ابهام نماید.
رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای به رئیس مجلس پیرامون نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت گفت: اگرچه همکاران و معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمان تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند.
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته، ۲ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور هزینه شد، تأکید کرد: با این هزینه اما شاهد رشد نزدیک به صفر اقتصاد، سرمایه‌گذاری منفی، بهره‌وری منفی، تورم بالا بودیم و اغلب شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ