اظهارات رئیس باشگاه النصر درباره اینکه او گفته به دلیل قرارداد با رونالدو فریب خورده است، تکذیب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن لوکادیا با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعه بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد.
به نظر می‌رسد وضعیت برای حمید سجادی در بدنه دولت، چندان مساعد نباشد. او زیر ذره‌بین رفته و همین موضوع وزارتخانه‌اش را آسیب‌پذیر می‌کند؛ چنان‌که هربار شایعه استعفایش به گوش می‌رسد، کسی چندان تعجبی نمی‌کند تا اینکه دوباره با یک بیانیه این شایعات تکذیب شوند.
مسئول پارک ملی قطرویه گفت: با قاطعیت می‌توان گفت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که با کمی دقت می‌توان دریافت که سعی شده است یک مورد از چند زاویه و در فواصل زمانی متعدد و شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و از طرفی معلوم نیست مربوط به کدام مقطع زمانی بوده کاملا کذب و شایعه پراکنی است.
درحالی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مریم ایراندوست در سیرجان به گوش می‌رسید؛ این مربی این شایعات را تکذیب کرد.
صابر کاظمی بازیکن ثابت تیم الکویت کویت در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس شایعه حضور دونادونی روی نیمکت این تیم و انتقال یحیی به گل‌گهر را تکذیب کرد.
برخلاف برخی گمانه زنی ها، مهدی قایدی 2 کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی، او را تهدید نمی کند.
بر اساس اعلام مقامات اداره گذرنامه در افغانستان روند توزیع گذرنامه به‌دلیل مشکلات فنی مسدود شده است.
سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد در حال حاضر تمرکز اعضای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان روی مسابقات لیگ برتر است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
شایعاتی مبنی بر حضور سردار آزمون در تیم‌های میلان و یوونتوس به گوش می‌رسد.
سرمربی نیوکاسل پیوستن رونالدو به این تیم در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان را رد کرد.
روبرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی لهستان، شایعات در مورد اعطای پاداش به بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، به شایعه انتقال این بازیکن به النصر واکنش نشان داد.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، مدعی شد بعید است زین الدین زیدان راهی یوونتوس شود.
علی اصغر مجرد شایعات مربوط به آسیب دیدگی خود را تکذیب کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
آستان مقدس علوی (عتبه علویه) اعلام کرد: با توجه به شایعات برخی رسانه‌ها درباره درگذشت سه زائر از جمله یک بانوی ایرانی در اطرف ضریح امیرالمؤمنین بر اثر ازدحام و ایجاد خفگی، این شایعه تکذیب می‌شود.
سلاجقه در صحبت‌های خود درباره شایعه استعفای خود از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: فعلا در خدمت مردم شریف هستیم. در مسئولیت‌ها حواشی وجود دارد، اما وضعیت خاصی اتفاق نیفتاده و ان‌شاءالله به عنوان یک خادم کوچک در خدمت مردم هستم.
چند روز پیش شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.
اشتباهی که در اعلام ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل خیبر خرم‌آباد انجام شده بود، اصلاح شد.
با بررسی سامانه پایش آنلاین شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پی می‌بریم که شاخص کیفیت هوای پایتخت ابتدا کمی بهبود یافته و در نیمه شب روی عدد ۲۳۸ قرار گرفت، بعد در ساعت ۱ بامداد رشد چشمگیری را تجربه کرد و به عدد ۳۲۷ رسید که شرایط «خطرناک» معنا دارد، در ساعت ۲ بامداد بار دیگر افزایش یافت و به عدد ۳۸۵ رسید و در ساعت ۳ بامداد به عدد ۴۴۲ افزایش یافت.
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان سخنگوی دولت که گفته بود تقریبا دو روز یک بار شایعه گرانی بنزین را تکذیب می کنیم ، پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ