رئیس‌جمهور کتاب بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس توسط را به دبیرکل سازمان ملل هدیه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، راهی کامرون شده تا بخشی از تعطیلات خود را در زادگاه پدرش سپری کند.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
لحظه اعطای کتاب خاطرات رهبرانقلاب به مادورو توسط حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به ونزوئلا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس واگنر، پریگوژین بر سر مزار یکی از مزدوران واگنر که در اوکراین کشته شده با همسر و فرزند طرف دیدار کرد و اتومبیلش را در اختیار آن ها قرار داد و خودش با تاکسی محل را ترک کرد./وقایع الاتفاقیه نظامی
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
هدیه ویژه بنزما به رئیس رئال مادرید در شب خداحافظی
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان مطالباتی هم از ما دارند و به هر میزان که بتوانیم در همین روزهای اخیر از مطالباتشان پرداخت می‌کنیم.
رئیس سازمان بهزیستی، از پرداخت هدیه عیر فطر به مستمری بگیران بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ آن از ۲۸۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.
رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور با اعتباری معادل ۱۱۴ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور با اعتباری معادل ۱۱۴ میلیارد تومان خبر داد.
دیدار اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر جنبش حماس در وبگاه صهیونیستی واللا بازتاب داشت.
در اوج تنش‌ها میان مقاومت و رژیم صهیونیستی که همزمان با ماه مبارک رمضان رخ داده است، دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او را به دبیرکلی این جنبش تبریک گفت و بر حمایت دو جنبش از یکدیگر در مسیر مقاومت تأکید کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار کردستان، امتیاز یک تیم فوتبال را به این استان هبه کرد.
شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۲۲ میزبانی یک تورنمنت بزرگ فوتبالی را کسب کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: انتقال آب شرب از محل سد آزاد به سنندج اتمام رسیده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
اعضای کاروان تیم ملی با سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری، شماره ۱۲ تیم ملی به وی توسط رئیس فدراسیون فوتبال اهدا شد.
روایت رئیس جمهور از هدیه دادن تجهیزات اتاق عمل تولید داخل به یکی از کشورهای همسایه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور کتاب بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را به دبیرکل سازمان ملل هدیه داد. / خبرگزاری دانشجو
رئیس جمهور پیش از بازگشت به ایران بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را تقدیم، دبیرکل سازمان ملل کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ